Synthmeeting Nijmegen 15 sep. 2012

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vcovca

NOXGENUS
Lid sinds
22 Maart 2005
Berichten
8.662
Locatie
...
Ola!

Ik heb zojuist 'n optie op 'n meeting vastgelegd in Doornroosje. Voor velen hier al bekend als goed gevulde meeting met drank en entree voor weinig :luv:

Eerder heb ik aangekondigd dat het op de 8e zou zijn, maar dan staan beiden zalen al vol met D&B.. dus mag ik de nacht niet vullen. Dat lijkt me nou niks. Ik hab nog iets goed te maken met afgelopen jaar. In de grote zaal staat de 15e Ben Klock, die gaat zeker uitverkopen. Dus is het van belang dat ik de programmering in de kleine zaal 's nachts niet te moeilijk maak. Kut DJ's moeten natuuurlijk wel de eerste twee uur, maar daarna moet het zaaltje vol blijven staan omdat we anders in de andere zaal met 200 man overbevolking zitten. Dus eigenlijk heb ik graag SF leden die de zaal gevuld houden. Ik heb nog iets goed te maken met Hazes. Dus die heeft 'n beetje voor.

Wie heeft er iets op tegen om het op de 15e te doen? Ik wil het het liefst zo snel mogelijjk vast leggen in Doornroosje.
 
Nice, ik ben ervoor :) Eens kijken of ik nog voor die tijd m'n 9090 af heb.
 
beam me up scotty,
ik ben d'r
 
Omdat ik altijd net na de drukte van de zomervakantie zelf op vakantie ga ben ik er ook dit jaar weer niet bij...
 
Nice, ik ben ervoor :) Eens kijken of ik nog voor die tijd m'n 9090 af heb.

kan de mijne ook meenemen....die is na de vorige meeting(2 jaar geleden) waar ik was nu eindelijk af :) en werkend...ghehehehe

@ Robbie dj setje?
 
Ey da's mooi, ga september toch niet redden als ik het zorgvuldig wil doen :P
 
Ik kom ook met Hilltree.jr als er niks veranderd hier.
Natuurlijk alléén als er aan de jaarlijkse "voorwaarden" word voldaan.
Dus ... parkeerplaats open voordat we komen
Gezellige mensen ,dus niet zulke sjagerijnen als blom of C738 [ dus eerst laten indrinken, ... dan gaat het wel ;)]
Koffie MET koekje.
Een stoel om mijn oude lichaam te laten rusten , en alles van een afstandje lachend te kunnen kijken.
De bijna verplichte schaars geklede SF boothbabes.
Een geschoren meetingorganisator [ zag er echt niet uit vorig jaar]
En een titanium synton

.....ow... en een minimale dresscode. :D
 
Ik zal over nadenken, voor mij zal dan de eerste keer zijn en ben benieuwd naar zo'n meeting.
 
15 september kan ik mee leven.

Als je een 'groovebox orkest' in de kleine zaal wil, neem ik mn bakjes wel mee.
Lijkt me altijd nog vet om met zoveel mogelijk hardware met eigen sequencers op een 32 kanaals (+ nodige outboard) te freaken met een paar man :)

-C-
 
gewoon komen, is errug leuk en interessant
 
15 september kan ik mee leven.

Als je een 'groovebox orkest' in de kleine zaal wil, neem ik mn bakjes wel mee.
Lijkt me altijd nog vet om met zoveel mogelijk hardware met eigen sequencers op een 32 kanaals (+ nodige outboard) te freaken met een paar man :)

-C-

32? 48! Dat gaan we nog 'n keer doen, maar niet deze ronde :D We kunnen ook twee tafels koppelen, dan hebben we zo'n 100 kanalen :duivels:
 
Kickass :-) bij deze wil ik me voor dat project opgeven :D

denk dat we met een paar man en voldoende gear een avond kunnen freaken

-C-
 
Moet je wel je handtekening veranderen :duivels:

Die mega jamsessie gaat het deze ronde niet worden helaas. Ben bang dat de boeker niet het idee gaat hebben dat dat de zaal vol houdt 's nachts.
 
Misschien dom hoor, maar is dit Doornroosje in Nijmegen??

Ik zou in ieder geval ook graag langskomen (puur om te kijken, luisteren en een drankje)!
 
Ik denk dat ik het maar vast ga leggen dan.
 
Goed idee!
Zo om de hoek kan ik deze meeting natuurlijk al helemaal niet links laten liggen. Vorig jaar was het in ieder geval erg gezellig.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top