Gezocht: E-mu Emulator II

Status
Please reply by conversation.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Ja, ik weet het. Wat moet je daar nou weer mee?
Toch zoek ik er eentje. Liefst een II+, maar ik ben niet zo kritisch.
Wel moet zij (hij?) in werkende en redelijk nette staat verkeren.

Ik wil er een correcte prijs voor betalen, en afhalen is geen bezwaar.
Heb je er eentje te koop? Laat maar even weten!
Tips zijn natuurlijk ook welkom...

(Hoewel goed bedoeld, ben ik niet op zoek naar een Emax, Emulator III of andere vintage sampler...)

Alvast bedankt! :biertje:
 
Wat is dan een 'correcte' prijs wat vind je correct?
 
Lastige vraag. Ligt aan staat en wat er bij zit.
Maar dat is iets waar je, denk ik, tijdens persoonlijke onderhandeling beter uitkomt dan via een algemene post op het forum.
Ik verwacht echt niet voor vijfhonderd euro klaar te zijn, of zo... En ik weet natuurlijk ongeveer wat er op Ebay voor betaald wordt. ;-)
 
Ja, gezien. Maar met meer dan $1200 aan verzendkosten - excl. heffingen niet te vergeten (en al een behoorlijke prijs voor het apparaat zelf) vind ik dat een beetje te gek.

Vandaar dat ik het dichter bij huis zoek. Dus: liever niet via Ebay.com.
 
vraagje ..zijn tuurlijk meer sampels [ 12 /8 bitters ] met analoge filters ...
propher 2000 / korg dss ,.. waarom pziez dit emu 2 model?
wiljeder zelgf mee gaan samplen of gwoon samples /library playen :z


tuurlijk wel heerlijke library;-] depechmode instant;-]

oberheim dpx =en emu 2 library player ....moetje nog de disks scoren
:P

leuke topic over emu 2
http://www.gearslutz.com/board/elec...t-hands-hardware-samplers-analog-filters.html
 
Ik meen 650? Serieus tegen dat bedrag zie ik ze wel vaker gaan.
 
Volgens mij is dit eerder vertaald uit het Engels. De Franse ad is ook niet echt foutloos. De verkoper is trouwens pas aangemeld op 27/04/2012. Het kan gewoon een Engelstalige zijn die in BXL woont (zo zijn er genoeg), maar als hij nu zegt dat hij om een bepaalde reden enkel kan verzenden, dan is de kans wel zeer groot dat er iets niet pluis is. Engelstaligen die adverteren op een Nederlandstalige tweedehandssite blijken meestal toch oplichters te zijn.

De prijs op zich is misschien nog niet zo gek als je zou denken: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270971486667
 
Dit is dus weer een oplichter, want deze advertentie is gewoon een snelle, misschien zelfs automatische vertaalde, kopie van een vorige advertentie op eBay. Hier is de titel van de advertentie hetzelfde, maar ik ben er vrij zeker van dat hij een vorige advertentie van dezelfde verkoper heeft genomen om te vertalen, waarvan hier nog een spoor is terug te vinden.

Nog even verder zoeken dus...
 
Ja, dat was vrij duidelijk. De naam van de Ebay verkoper stond zelfs nog in de advertentie.
En aangezien dat een USA firma was, tja... "if something seems to good to be true..."
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top