DIY project MIDIbox SEQ V4 Lite

Nou ik heb hem bijna werkend, heb er al een bootloader in zitten.
En een frontje gemaakt.. :-) Heb alle leds doorgestoken en op afstandhoudertjes gezet.
Nu nog bezig met een metalen kastje en de achterkant voorzien van een opdruk...

ucapps%20sequencer%20front%20003.jpg
 
homemade... ik heb een lasergraveer machine en kan dit op bestelling maken..
Er zijn alleen wat letters verdwenen aan de bovenkant van het paneel zie ik zojuist:-)

Bydeway mijn seq werkt een beetje, alle leds en knoppen doen raar..
Alle flatkabels gaan toch gewoon rechtdoor ?!?
 
homemade... ik heb een lasergraveer machine en kan dit op bestelling maken..
Er zijn alleen wat letters verdwenen aan de bovenkant van het paneel zie ik zojuist:-)

Bydeway mijn seq werkt een beetje, alle leds en knoppen doen raar..
Alle flatkabels gaan toch gewoon rechtdoor ?!?

Jumpertje op J15 vergeten tussen LCD en +5V vermoed ik :). Die dient voor de voeding van de sequencer PCB. Die zit namelijk op de poort waar origineel het LCD scherm thuishoort
 
Laatst gewijzigd:
homemade... ik heb een lasergraveer machine en kan dit op bestelling maken..

Aan wat voor prijs zou ik dan moeten denken? Ik kan het namelijk goed gebruiken voor mijn eigen sequencer als afdichting. dat rest nog aan de behuizing... Ik zou het dan enkel op maat moeten maken.
 
Arg, waarschijnlijk de flatcable toch verkeerd, connector moet omhoog .... :stupid

Frontje kost ca 30,- denk ik.... maar ik zal nog een complete case uitwerken.
Optie uit verschillende kleuren en uitvoeringen... zie website www.frontplaten.net
 
Arg, waarschijnlijk de flatcable toch verkeerd, connector moet omhoog .... :stupid

Frontje kost ca 30,- denk ik.... maar ik zal nog een complete case uitwerken.
Optie uit verschillende kleuren en uitvoeringen... zie website www.frontplaten.net

als ik geinteresseerd ben in enkel het frontpaneel zoals op de foto zonder weggevallen tekst kan ik dit dan zo bij je bestellen?
 
Ja tuurlijk, alles is mogelijk..
Dit is een helder acrylaat 3mm met gravure aan achterzijde..
Hiermee kan je zelfs licht in het frontpaneel maken met een ledje :-)
Ik heb nu een maatvoering van 280x120mm
Ik heb ook afstandhoudertjes voor de leds.. als je wilt..... + 5,-

Stuur anders maar een PB, dan handelen we het daar af... OK ?
 
IMG-20120627-WA0000.jpg


Plaatje van de voortgang. Met dank aan R.Koppes :)
 
Voor het eerst effe zitten spelen maar ik begrijp nog niet alles. Als ik hem sync met mijn Machinedrum speelt ie het loopje maar 1 keer. Als ie de master is loopt ie wel. Hoe zit dat?
 
Voor het eerst effe zitten spelen maar ik begrijp nog niet alles. Als ik hem sync met mijn Machinedrum speelt ie het loopje maar 1 keer. Als ie de master is loopt ie wel. Hoe zit dat?

Vreemd, wanneer ik hem met de electribe sync werkt het prima. Misschien de manier waarop de machinedrum midi clock uitstuurt? Je kunt er verder niets aan instellen.
 
Back
Top