Colors Trance compilation impression mix

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Ik heb op een ander forum een soortgelijk project gedaan als hier
dit keer 17 trance en house tracks.

album heet colors en komt volgende maand uit op alle downloadstores.
De megamix wordt op dit moment gemaakt, hier alvast een impressie van de tracks gemixed door mijzelf (ben wel een lousy DJ!) voor de release doet een echte DJ de megamix

http://soundcloud.com/dropboxmastering/colors-compilation-impression
 
Laatst gewijzigd:
hopelijk begin volgende week in alle stores
helemaal geen commentaar op de tracks jongens? zitten toch wel hele vette jetsers tussen.
 
Mweuh.. langdradige trance.. Ik vind trance veels te lievig glad en gepolijst...

Doe eens een lekkere techno compilatie! Van die lekkere rauwe shit..
 
heb je nog niet goed geluisterd dan zitten wel een paar techno tracks tussen
 
net weer erdoorheen geskipped.. geeneen techno track...
 
tja hardcore tekno zal je niet vinden, wel wat minimal progressive tracks, maar dar vind jij dus te soft, tis geen rotterdam terror crew album :D
 
Niet in de browser van de ipad.
Wel als losse app, zal even kijken op je soundcloud.
Kon ik natuurlijk ook zelf bedenken.....
 
:PEven heel snel geskipt door de nummers. Rond de 40 minuten hoorde ik wel een lekker nummer, beetje zoals ik vroeger in de melkweg hoorde bij timemachine van dj Per. Morgen maar even rustig opzetten. Eerste nr valt wel zwaar tegen van de :dj: 8)
 
Mweuh.. langdradige trance.. Ik vind trance veels te lievig glad en gepolijst...

Doe eens een lekkere techno compilatie! Van die lekkere rauwe shit..

Waarom zou Raphie dat doen.
Dit is zijn stijl.
Iemand anders doet weer andere dingen.

Ik vind er overigens niets langdradigs aan.

Paul
 
Net doorheen geskipped en wat mij erg opviel is dat het laag in de meeste tracks mijn monitors niet laat bewegen...
Klinkt allemaal redelijk mid hoog.
De sound is voor mij ook veelste glad en inspiratieloos, terwijl ik goede trance best wel kan waarderen raak ik hier alleen maar van in de auto terug naar huis.
 
hier is de MEGAMIX By DJ Strict voor de Beatport Release

vanaf volgende week te koop
alle 17 tracks los + deze megamix

http://soundcloud.com/dropboxmastering/colors-compilation-mix-by-dj
 
en zo kom je ook in LA op de radio :D Mixed by DJ Woody

http://soundcloud.com/djwoody/dj-woody-colors-rough-3/s-vLHzJ#new-timed-comment-at-86363
 
Hij gaat nu eerst naar alle stores en daarna gaan alle links naar alle deelnemers, die allemaal weer hun eigen netwerk hebben en dan zien we wel.
de release is kostbaarder dan de omzet, mochten er baten uitkomen dan gaan deze naar het goede doel wat het forum geadopteert heeft.

verder is het gewoon leuk om gezamelijk wat te doen.
 
http://soundcloud.com/dropboxmastering/colors-compilation-mix-by-dj
alles voor 80:40 en na 81:50 vonnik niet echt wat... blote billen plip en plopjes ritmes en dan veelal zo'n te dikke kick die alles weg duwt... t'iz veelal 1 grote lang uitgerekte onuitputtende *PLOP... TAP... PLOP... TAP...* beat... tegen het einde word het 'heel iets' beter wat betekend dat al het voorgaande een soort grote geluiden rekoefening is geweest nutuulk :D
 
Zat een beetje te skippen in die mix, niets opvallends, gebrek aan akkoorden progressie bij de meeste tracks en copien van cliché productie trucs en sounds ..... tot ik bij 52:00 kom,

Tieftraurig Original Mix - Caleb Golston

man man zo'n drop op 54:14, zo wil ik ze horen :D Lekkere glij beat ook met een nette bescheiden bassdrum, in plaats van die OOMMPP zoals bij de anderen.
Complimenten aan de kok, als je hem spreekt.

De track op 60min is ook best leuk, alleen niet echt trance naar mijn hokjesgeest. Het stuitert teveel. Beetje trancy dirty dutch ofzo, weet ik veel :D

Ik weet niet wie de mastering heeft gedaan, denk raphie zelf ? Ik vind de bassen nogal overheersen in de gehele mix. Spectrum analyzer slaat te ver uit tussen 30-250 hz in verhouding met de meeste trance producties van de bekende namen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top