Nieuwbericht moderatie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Lid sinds
15 juni 2006
Berichten
5.920
Okee me geduld is op....afgelopen zondag heb ik rond 12.00 uur een topic geopend over een klein bedrijfje wat een leuk modulair systeempje verkoopt...tot op heden, dinsdag nu dus, zie ik dit topic niet in het nieuws sub forum verschijnen. Ik heb hierover al contact gehad met 2 moderators maar tot op heden geen succes.
Hoe kan het lei(ij)dende forum in NL mbt synths nu up to date blijven als nieuwsberichten 48 uur en langer nodig hebben om te worden gemodderd? Echt dit slaat werkelijk waar nergens op.......

Misschien toch een goed idee om dat sub forum weer lekker vrij te geven en mocht er iets niet bijstaan wat echt nieuws is dat gewoon weer verwijderen want dat kunnen onze modderaars wel goed....

Sorry maar ff mijn 5 centen....
 
Indien een nieuws bericht dusdanig gepost word dat deze direct goedgekeurd kan worden zal dit ook snel gebeuren.

Aangezien het forum bepaald kwaliteits wensen voor nieuws berichten heeft en een copy/paste van de feature lijst nu niet echt een aantrekkelijke nieuws post maakt kost het wat tijd om een nieuws bericht aan te passen zodat deze geschikt is voor het forum. Erg spijtig dat jij dat te lang vind duren maar we hebben momenteel nu eenmaal geen dedicated nieuws moderators.

Misschien kun je je frustraties voortaan eerst even met een moderator bespreken in plaats van meteen weer de schandpaal op zoeken.
 
Ergens heeft Dennis natuurlijk wel een punt..

Overigens doet het plaatje van de pittsb. foundation het al een tijdje niet.
Voldoet dit aan de kwaliteitswensen?

Wat mij betreft mag het nieuws wel wat actueler zijn op de frontpage.
 
Ik kijk al niet eens meer op de nieuwspagina, ik denk dat dat ook niet de meerwaarde van het synthforum is. Zolang het forum het doet ben ik tevreden. :P
 
Overigens doet het plaatje van de pittsb. foundation het al een tijdje niet.
Voldoet dit aan de kwaliteitswensen?

Plaatje doet het hier prima......adblocker actief in je browser?
 
Indien een nieuws bericht dusdanig gepost word dat deze direct goedgekeurd kan worden zal dit ook snel gebeuren.

Aangezien het forum bepaald kwaliteits wensen voor nieuws berichten heeft en een copy/paste van de feature lijst nu niet echt een aantrekkelijke nieuws post maakt kost het wat tijd om een nieuws bericht aan te passen zodat deze geschikt is voor het forum. Erg spijtig dat jij dat te lang vind duren maar we hebben momenteel nu eenmaal geen dedicated nieuws moderators.

Misschien kun je je frustraties voortaan eerst even met een moderator bespreken in plaats van meteen weer de schandpaal op zoeken.

???? sorry hoor maar is een feature lijst niet iets wat erbij hoort? Ik heb al menig nieuwsitem gezien met in de 1e post alleen een plaatje + priijs...deze worden dan meteen aangepast door een mod met de feature lijst....daarnaast heb ik ook afbeeldingen ingevoegd, internet adres voor meer info, prijs etc. Dus wat zijn dan in godsnaam jullie zogenaamde kwaliteits eisen? Ik zit al 6 jaar op dit forum dus je kan aan nemen dat IK ook wel weet hoe een nieuwsbericht eruit ziet. Allemachtig zeg =(

En geen dedicated nieuwsmoderator? Mss een agendapunt voor de volgende mod vergadering? Er zijn net 3 nwe mods bijgekomen :mega:

En als laatste....waarom nu weer meteen de term schandpaal? Wie begint hier nu de rel?
Echt jullie kunnen wel iets coulanter worden richting jullie leden....;{
 
goeie toon die je daar aanlsaat Matana
lekker constructief en relvermijdend :)
 
goeie toon die je daar aanlsaat Matana
lekker constructief en relvermijdend :)

hehehe, precies wat ik ook dacht,
leuk die nieuwe tendens op het forum om direct alles wat je maar niet aanstaat direct online te pleuren.

als je dat hier de laatste weken allemaal leest dan is het soms net alsof mensen echt extreem onrecht gedaan wordt op dit gratis forum waar iedereen vrijwillig (hoop ik dan maar) op verblijft.
 
hehehe, precies wat ik ook dacht,
leuk die nieuwe tendens op het forum om direct alles wat je maar niet aanstaat direct online te pleuren.

als je dat hier de laatste weken allemaal leest dan is het soms net alsof mensen echt extreem onrecht gedaan wordt op dit gratis forum waar iedereen vrijwillig (hoop ik dan maar) op verblijft.

Kunnen jullie niet lezen ofzo? Ik heb in het eerste bericht al aangegeven dat ik met 2 mods hierover contact heb gehad en er tot op heden nog niks is gebeurd....
Ik neem wel de moeite om zo'n bericht te schrijven + plaatjes downen, uppen, invoegen etc....dat ik dan de feature lijst copy en paste lijkt me logisch...om die nu in eigen woorden te gaan schrijven is net als opnieuw het wiel uitvinden....

Daarnaast wordt het forum nu een nieuws item onthouden.....is echt een leuk modulair systeempje ontworpen door een vrouw.....moet ik dan een naakt foto ofzow van die chick invoegen met wat knoppen?8o)
 
Oh dender. Ik dacht dat jij doodziek was ofzo? Gelukkig alles toch goed gekomen dus?
 
Kunnen jullie niet lezen ofzo? Ik heb in het eerste bericht al aangegeven dat ik met 2 mods hierover contact heb gehad en er tot op heden nog niks is gebeurd....
Ik neem wel de moeite om zo'n bericht te schrijven + plaatjes downen, uppen, invoegen etc....dat ik dan de feature lijst copy en paste lijkt me logisch...om die nu in eigen woorden te gaan schrijven is net als opnieuw het wiel uitvinden....

Daarnaast wordt het forum nu een nieuws item onthouden.....is echt een leuk modulair systeempje ontworpen door een vrouw.....moet ik dan een naakt foto ofzow van die chick invoegen met wat knoppen?8o)

had ik wel gelezen, maar het geklaag van een aantal mensen hier (stuk of 5 of zo) wordt een beetje irritant. De laatste weken zie je hier nu continu posts van die paar mensen dat hun zo'n onrecht aangedaan wordt en hebben ze de behoefte om dat met het hele synthforum publiek te delen en moderators op vaak hoge toon op het matje te roepen.

Kom op zeg, waar gaat dit nou over? Jij hebt een nieuwsbericht gepost en die wordt niet of niet snel genoeg geplaatst en daar voel je je zo oneerlijk door behandeld dat je de behoefte voelt om dit ook weer met de hele synthforum community te gaan bespreken door het openen van deze thread.

Ik vraag me dan af, is het echt zo heel erg voor jou dat jou nieuwsbericht niet gepost wordt? Je maakt er nu in ieder geval weer een enorm drama van door dit publiekelijk te posten. Je zou ook kunnen denken, ok op dit forum doe ik niet meer de moeite om een nieuwsbericht te posten want ik vind dat ik niet genoeg gewaardeerd voor het feit dat ik een itempje geplaatst heb.

Maar dat mensen zich elke keer weer je zo erg benadeeld te voelen dat men het nodig vind om daar weer met iedereen hier over te gaan praten begint irritant te worden. Op mij komt het over als een continu aanval op de moderators dat gestart is toen de nieuwe moderators zijn begonnen.

Echt onzin, het gaat nergens over wat je is overkomen!
 
Weet je wat ik vaag vind, dat iedereen hier maar even zn naam kan veranderen. Makkelijk zeg, je pissed een paar mensen off en veranderd je username even.... moet ik ook doen.
 
Internet drama is wel heel erg vorige eeuw. Het lijkt hier eigenlijk wel een beetje op een apenrots. Er is een nieuw team van moderators en ineens gaat er een groepje gebruikers zeiken, grenzen opzoeken, drama schoppen, etc. Neem het eens allemaal niet zo serieus.
 
had ik wel gelezen, maar het geklaag van een aantal mensen hier (stuk of 5 of zo) wordt een beetje irritant. De laatste weken zie je hier nu continu posts van die paar mensen dat hun zo'n onrecht aangedaan wordt en hebben ze de behoefte om dat met het hele synthforum publiek te delen en moderators op vaak hoge toon op het matje te roepen.

Kom op zeg, waar gaat dit nou over? Jij hebt een nieuwsbericht gepost en die wordt niet of niet snel genoeg geplaatst en daar voel je je zo oneerlijk door behandeld dat je de behoefte voelt om dit ook weer met de hele synthforum community te gaan bespreken door het openen van deze thread.

Ik vraag me dan af, is het echt zo heel erg voor jou dat jou nieuwsbericht niet gepost wordt? Je maakt er nu in ieder geval weer een enorm drama van door dit publiekelijk te posten. Je zou ook kunnen denken, ok op dit forum doe ik niet meer de moeite om een nieuwsbericht te posten want ik vind dat ik niet genoeg gewaardeerd voor het feit dat ik een itempje geplaatst heb.

Maar dat mensen zich elke keer weer je zo erg benadeeld te voelen dat men het nodig vind om daar weer met iedereen hier over te gaan praten begint irritant te worden. Op mij komt het over als een continu aanval op de moderators dat gestart is toen de nieuwe moderators zijn begonnen.

Echt onzin, het gaat nergens over wat je is overkomen!

Daar heb je een punt....mss was me reactie ook overtrokken maar als het plaatsen van een NIEUWS bericht 48 uur in beslag neemt tsja...snap je....
En een forum is toch bedoeld voor discussies...ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het forum over dat nieuwsbericht heeft te zeggen....mss is dat mijn frustratie dat er nu geen discussie is gestart over een betaalbaar modulair systeempje wat dus voor veel leden bereikbaar is... jammer....
En idd me wereld vergaat niet maar ik vind het wel laakbaar dat dat NIEUWS bericht nog niet is geplaatst en dat mag best besproken worden vind ik....
Is geen knauw of snauw richtiong de mods.....:doei:
 
Zonnebank is best goed voor je winterdepressie...

Apenrotsen.. ik dacht dat dat bij dubstep avonden een ander woord voor podium was :D

Maaruuuuuuuuh... alles hier word gedaan door mensen die meer te doen hebben dan modereren. Dus soms duurt het effe voordat iets gemodereerd word. Dat wil dus zeggen ook nieuwsberichten. Er is voor gekozen dit te modereren zodat niet iedereen zomaar iets op de voorpagina ken plempen. Dubbele dingen en dingen die eigenlijk niet zo vernieuwend zijn worden zo gefilterd. Ik kan me voorstellen dat 'n aantal mods na de laatste heisa wel effe 'n luchtje willen scheppen... dus gun ze ook die rust en verwacht niet dat alles in twee dagen geregeld is.

En dit alles met 'n knipoog natuurlijk, want ik weet ook wel dat de meeste mensen het niet zo kwaad bedoelen ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top