• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Roland TR-808 met extra Filters, Virus C Desktop en Motu Ultralite

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

AgentOrange

Ingeburgerd
Lid sinds
6 juni 2004
Berichten
27
Locatie
Diemen
Hallo,

Ik heb te koop een Roland TR-808 met een extra filter kastje. Werkt 100% goed. Alle podmeters en knoppen zijn onlangs schoon gemaakt. Filterkastje gemaakt door Joep Pennings van Synhs 'n Stuff.
Zitten wat kleine krasjes op de buitenkant.

Filterkastje bevat: bassdrum resonance, snare decay, high tom decay, mid tom decay, low tom decay h,m,l tom: noise, rimshot high pass filter, clap high pass filter, clap noise, clap decay,
cowbell frequence modulation 1, cowbell frequence modulation 2, cowbell decay

Prijs €1400,-

Ook te koop heb ik een Access Virus C Desktop versie. Ziet eruit als nieuw en werkt 100% goed!

Prijs €500,-

Ook te koop heb ik een Motu Ultralite USB/Firewire Exterene geluidskaart met MIDI en 8 in- en uitgangen.

Prijs €200,-

Alles werkt super! Ik doe er niks meer mee en het is zonde om het te laten staan.

mocht je foto's wilen dan kan dat, alles is werkend te zien.

Mocht je intresse hebben hoor ik het graag!

Groetjes,

Willem
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top