• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Access Virus C Desktop te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DeSpErAtOzz

Grooveness
Lid sinds
11 oktober 2003
Berichten
160
Locatie
Limburg (BE) - Hasselt
Ik verkoop mijn virus C desktop omwille van structurele studio-wijzigingen.
De Virus is werkelijk in -mint- condition , enkel gebruikt in de studio.
Enkel het adapteromhulsel is beschadigd, maar werkt nog perfect.

Info over de virus C zelf:
A quintessentially vintage modern synthesizer, the stepped-up C offers an unfathomably vast array of sonic possibilities: 32 note polyphony, 4 oscillators, 2 filters, 3 LFOs, an expanded mod matrix with 6 source and 9 destination slots, 98 effects, and more! Not just a simulation of circuits, this instrument paints a stunning replica of the very detailed big picture which gives analog and acoustic instruments their "living" sound.

Liefst enkel afhaling (hasselt)
kan ook gebracht worden indien in de regio, of aan de buurt van stations in Belgiƫ (hasselt,brugge,gent,antwerpen leuven)

Prijs: vanaf 850 euro
hoogste bieder wint

contactinfo: +320475 401 232 of desperatozz@hotmail.com
 
Bericht door een moderator:
Dit is geen veilingforum dus graag een duidelijke richtprijs vermelden.
 
om ff duidelijk te zijn ...

Is er 1 iemand die 850 biedt , dan heeft ie em
Als er toevallig 2 mensen zijn die interesse hebben, en iemand biedt 900, dan kies ik wel voor de hoogste biedprijs ...

maar aan echt veiling-gedoe doe ik niet mee hoor :)

voor 850 gaat ie weg, dus zorg maar dat je snel bent, dat er geen 2 bieders kunnen opdagen ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top