Mekanik Kommando?

scarum

Ouwe rot
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
2.313
Locatie
Nijmegen
Kennen jullie Mekanik Kommando nog? Onderdeel van Ultra back in the day.
Ultra is terug met een paar pop-up avonden en één van mijn vrienden, Distel gaat 5 nummers van Mekanik Kommando spelen die avond.

Vette shit toch, die ouwe synthherrie? :mega:

Ik heb een promootje gefilmd voor het optreden, check it out:


p.s.: Ik ben beschikbaar voor clips ;)
 
Jazeker ken ik die nog!
Ergens mid jaren 80 gezien toen ze samen met Sammie America's MAM en Tent een tour maakten voor het Wereld Rekord label.
Wanneer zijn die pop-up avonden?
 
Ik heb ze destijds nog wel gezien ja. Goeie band. Ik had hun platen ook, maar die heeft een 'goede vriend' ooit geleend.
 
Ik moet ook nog ergens hun platen hebben, misschien op cassette? Flexi bij Vinyl? Of was het Ulanbator. Sjees, bedankt hoor nou moet ik weer graven....
 
Ik heb er twee, ooit eens meegenomen uit de "afgeschreven" bak van de bibliotheek...
 

Attachments

  • mekanik.JPG
    mekanik.JPG
    186,2 KB · Bekeken: 31
Staat op die rechter niet een nummer wat Alleys and Palaces heet? Nu graaf ik 25 jaar terug in mijn geheugen, zou me verbazen als het klopt :)
 
Staat op die rechter niet een nummer wat Alleys and Palaces heet? Nu graaf ik 25 jaar terug in mijn geheugen, zou me verbazen als het klopt :)

Maar het klopt wel :D eerste track van kant A
 
Haha, nou, dat lange termijngeheugen doet het beter dan de korte :)

Ik kwam trouwens laatst deze blog tegen waar dit soort niet-op-CD-te-krijgen dingen nog wel eens als downloads voorbij willen komen.
Ik zou Mekanik Kommando ook graag digitaal hebben. Misschien dat ik daar een verzoekje kan doen.
 
Gast, als ik ooit 'n clip wil laten maken mag jij het doen!
 
Back
Top