• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Uitverkoop; Novation, Roland en Yamaha

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

funzel

Gebruiker'
Lid sinds
10 februari 2008
Berichten
218
Locatie
Maastricht
Dames en Heren,

Hier staat nog wat oude apparatuur die er toch echt uit moet. Stof happen is niet de functie van deze apparatuur. Iemand moet er wat mee doen en die gene ben ik niet helaas.

Novation Nova: cutt of knopje half los contact, via midi functioneert het prima. Als je hem induwt ook... Ooit voor 300 gekocht, half opgelicht als onervaren koper. 150 en hij is van jou! Of maak me een mooie prijs.

Rack stand: die krijg je er bij als je iets koopt. of maakt me een mooie prijs.

Yamaha RM1X: In prima staat met discettes erbij. ooit voor 200 gekocht. 125 of maak me een mooie prijs.

Roland JP8000: In goede staat, ooit voor 500 als occasion gekocht, wil er echt van af allemaal. 350 euro.

Kabels, handleidingen en addapters slingeren hier nog ergens rond, krijg je er allemaal bij.

Locatie: Roermond, liever komen ophalen, verzenden kan ook. Maak me een mooie deal en het is van jou.

Groetjes
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top