Roland Klinkenberg remix free d/l

perfecte track, kan er echt helemaal niets op aanmerken, heerlijke mood ook.
 
Heerlijk diep! Je drums zijn lekker crispy in het hoog. (hoe krijg je het voorelkaar?! :))
Oh ja en je groove is meesterlijk.
 
Laatst gewijzigd:
reeds koning sinds t haagse "just a matter of taste" label.

MEGA lekkere plaat dit natuurlijk!

oja Roland, je krijgt de groeten van tomashek! :)
sneeuwt het ook in frankrijk :??
 
vanwaar de gratisheid trouwens?
 
Thx voor warm onthaal. Het hoog...tja, net zolang kutten (of boosten) tot het fris klinkt maar niet schel.
Heb wel een aantal referentie tracks die ik er naast kan leggen. Koop veel muziek alleen vanwege de klank. Referentie materiaal is echt een must.
Gebruik vaak samples van echte high hats ipv elektronische...

Ha...Daniel, zit die niet in canada? Heli skiën?

Die gratisheid....
....maak je geen zorgen, komen nog genoeg betaalde releases.

Ja, wel wat sneeuw waar ik woon...niet echt heel veel. WSS in NEderland meer ..:-)
 
die leip zit continue in de sneeuw, lijkt wel een yeti :) geen idee waar die nu weer uitspookt, maar in nl issue (issie < kutspellingscheck) nu niet...

bedankt voor het tractie. ga hem zeker in een setje mikken aankomende tijd!
 
volgens mij staat dat op een laag pitje, en al helemaal als ie in't buitenland zit...hoewel ik wel vermoed dat ie stiekem z'n platenkoffertje(cdmap) meesleept de berg op, hopend dat de lokale dj een griepje heeft :)
hij was een tijdje full time met muziek bezig (feesten organiseren etc, lovin lectro on tour) maar dat liep steeds minder goed mede door de crisis etc.

nu heeft ie http://www.ride-on.at als nieuw doel gesteld. maar daar was ie eigenlijk al sinds het begin dat ik hem ken vol van. denk dat ie uiteindelijk een oostenrijkert wordt; herr tomashek :)
ach ja, als je maar lol hebt!
 
Back
Top