Zure trak

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Lid sinds
21 juli 2010
Berichten
3.656
Locatie
Budapest Magyarország
http://soundcloud.com/warehousegrooves/ma5a-zekt-three-zero-three

Ik had hem al bij de acid tracks geplaatst maar deze mag wel wat meer exposure krijgen :engel:
reakties na de :koffie:
 
Leuk, maar staan sommige stemsamples niet iets te luid tov de rest?

Heb hem volledig op een K601 moeten afmixen zonder gebruik te kunnen maken van mijn nearfields, kan zijn dat er misschien iets verschil in zit van wat jij hoort en wat ik hoor (geen kritiek) Heb het zo afgemixed en net nog even geluisterd maar niets wat mij stoort qua harder geluid in de vocalen/samples.... (misschien dat ik hier over een tijdje anders over denk natuurlijk) Neem het in ieder geval mee in overweging eerwaarde BRZ :kroon:
 
zou hem ook eens full range luisteren, is namelijk op het randje qua sublaag. en de "plok van je kick is ook vrij diken misschien iets minder verb over de hele mix alle elementen zijn nu zo "nat" + zoals op 2.32 wanneer je sub erinkomt slipt de hele mix een beetje dicht.
als laatste mag het 303 achtige lijntje wel wat meer promiment / devilfish, zou dar juist meer verb opzetten en de rest droger.
 
Kijk Raphie, opbouwende kritiek waar ik iets mee kan (denk ik) ..... ben nog stoeiende qua filtering zoals je al gemerkt had (ben meer van het creatieve proces) maar leer iedere keer weer iets meer..... en moet nog veel leren.
 
Andere kritiek is natuurlijk altijd welkom *met name op het gebied van afmixen en het gebruik van filters ed.

* even een kleine notitie hier: ben dus autodidact op dit vlak (heb mezelf alles moeten aanleren zonder de (live) expertise van anderen met name door veel te lezen op o.a. dit forum wordt ik wat wijzer)

Dus alle hulp of ideeen is/zijn natuurlijk welkom :okdan:
 
Back
Top