• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RS-7000 - max geheugen, quiklok standaard, 1x8 en 2x128mb SM kaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GriZZly

Beter dan niks!
Lid sinds
14 juni 2010
Berichten
106
Locatie
Hellmond
Hoi allemaal!

Hierbij bied ik mijn Yamaha RS-7000 te koop aan!

Heb er 2-2,5 jaar groot plezier mee gehad en serieus nog nooit *klopt af* problemen mee gehad!

Ik doe hem weg omdat ik de laatste tijd veel sneller naar Logic 9 grijp om mijn beats te maken en geluiden doe ik met andere synths en plugins. Ik wil ook monitors kopen en daar kan ik het geld mooi aan bijleggen.

Strakke sequencer, stabiel, en de mogelijkheden zijn eindeloos!

Specificaties: http://www.yamahasynth.com/products/sequencers_rhythm_machines/rs7000/#specification-anchor


  • Geheugen maximaal uitgebreid (64mb).
  • Zonder AIEB2 expansionboard.
  • Uiteraard met stroomkabel.
  • Met een mooi Quiklok standaard bij waar hij perfect op past, in hoogte en schuinte (is dat een woord?) verstelbaar.
  • Met de originele 8mb demo smartmedia kaart en 2 smartmedia kaartjes van 128mb, en een beugeltje die je voor de smartmedia ingang kan schroeven, zodat niemand je kaart jat als je live gaat.
Heb misschien ook nog een demo cd liggen maar dat weet ik niet zeker, moet hem dan even gaan zoeken. Weet ook niet of ik nog de uitgeprinte handleiding nog heb, maar die is dik en onhandig, dus kan je een PDF'je geven als je wil, is veel handiger, kan je ook meteen in zoeken wat je wil weten.

Ik verkoop alleen alles tegelijk, niet zonder Quiklok standaard o.i.d. Daar heb ik dan niks meer aan.

Uiteraard volledig te testen bij mij.

€ 450,- (Alleen ophalen, in Helmond, vlakbij Eindhoven)

Foto's:
Front Full.jpgLeft Top.jpgLeft Bottom.jpgRight Bottom.jpgQuiklok Side.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top