• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: RS-7000 [incl. Gig Bag, uitgebreid naar 64MB en AIEB2 + handvol SM kaarten!))

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

LoFiye

Let there be rock!
Lid sinds
12 april 2003
Berichten
512
Locatie
steenwijk
TK: RS-7000 [incl. Gig Bag, uitgebreid naar 64MB en AIEB2 + handvol SM kaarten!))

Een volledig uitgebreide RS-7000 in uitstekende conditie!

Ik heb de laatste tijd redelijk wat geld gestoken in het uitbreiden van het apparaat. Helaas ontbreekt het mij nog steeds aan de tijd om serieus met HW te gaan sequencen. Ik hou het bij m'n gitaartje! Ik wil een mooie platenspeler kopen om van andermans muziek te genieten. Het leven is te kort om spullen zo lang te laten verstoffen, dus ik bied hem bij deze weer aan.

In het feestpakket:

- Een RS-7000. Hij is in zeer goede staat en ziet er TOP uit op een enkel krasje/kaal hoekje na. Ik heb hem net nog even getest. Het blijft een leuk ding Een paar knopjes hebben een tikje meer druk nodig om uit/aan te gaan maar dit is minimaal.

- 64MB RAM. Onlangs uitgebreid!

- Een AIEB2 Expansie! Onlangs via Ebay gekocht in de VS (koste mij 234E incl. verz.)

- Een gigbag om hem netjes op te bergen! Ook in perfecte staat! Onlangs via Ebay aangeschaft (60E incl. verz.)

- Omdat ik mij snel aan dingen erger heb ik al een nieuw setje trackbuttons besteld via Ebay. Deze doe ik er uiteraard bij (20 dollar).

- Een handje vol (4 of 5 meen ik) smartcards van voornamelijk 128MB. Een paar nog nieuw in verpakking!

- De originele manual ligt volgens mij nog in de kast.

Ik vraag er 700E, of een prima bod. Ik kan extra foto's aanleveren van de gigbag e.d.

TENZIJ je een LP Speler in topstaat (een Technics 1200 of AT LP1240) hebt liggen ben ik niet geïnteresseerd in ruilvoorstellen.
 
Nog een beetje aan het rekenen geweest. 600E lijkt mij reeel. De onderhandelingsmarge is dan wel zo goed als weg. Als iemand foto's wil, laat het weten! Het is een mooie set! :) Check de oudere verkoopthread voor wat pics van het apparaat. Vragen? Komt u maar.
 
Plaatjes bijvoegen.

Plaatjes bijvoegen.

Hoe de @# voeg je plaatje bij tegenwoordig? Ik kan ze als attachement toevoegen, en dan? Dit werkte ooit een stuk intuïtiever.
 

Attachments

  • IMG_0647.jpg
    IMG_0647.jpg
    76,1 KB · Bekeken: 80
  • IMG_0646.jpg
    IMG_0646.jpg
    64,6 KB · Bekeken: 87
  • IMG_0645.jpg
    IMG_0645.jpg
    60,6 KB · Bekeken: 85
  • IMG_0644.jpg
    IMG_0644.jpg
    72,5 KB · Bekeken: 88
Ik ben ook het edit knopje kwijt, om m'n originele posts te editten. Misschien moet ik weer wat vaker langs komen :D Maak eens mooi prijsje! Dat heb ik van mijn kant gedaan denk ik :)
 
Ter info:

Sorry ik verkoop de onderdelen/SM kaarten niet los! Alleen die kaarten maken de set al dubbel en dwars het geld waard.

Hij staat nu op 500, maar dat vind ik eigenlijk al te weinig. De eerst volgende prijswijziging gaat weer naar boven (richting de 600) toe. Het zal wel een moeilijke tijd zijn, maar ik ga hem niet cadeau doen. Dan mag hij nog ff blijven :)

Pak hem zolang de aanbieding nog staat ......
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top