Endymaeria demo CD

GREENSKiN

Stamgast
Lid sinds
13 november 2001
Berichten
373
Locatie
Den Haag
Ja! Ehhh, voor de meeste mensen hier zal dit wel even heel wat anders zijn...

endycd.gif


Demo CDtje van onze band, 300 stuks laten persen. Stijl? Tsja, er zitten wel synths in (dat doe ik dus), maar electronisch is 't niet. Doom/gothic/black-metal is 't stickertje dat erop geplakt wordt.

Op de site (www.endymaeria.nl) istie te bestellen en kan je ook een track van de CD downloaden.

Naja, ik vind 't iniedergeval heel leuk dat er nu werk van me op CD staat :)
 
Dat hoesje ziet er zker wel professioneel uit! Jammer dat het niet mijn stijl muziek is ;)
 
Dank :)

Sja, ik vrees dat er heel weinig mensen hier zijn die 't mooi vinden. Sowieso leuk om threads te lezen zoals 'hoe begin jij met een nummer' en dat er dan veelal gepost wordt: ,,ja ik begin met de kick'' :)

De hoes is trouwens een foto van een schilderij dat door een Finse vriendin van mij gemaakt is hiervoor, das natuurlijk wel heel true & evil :)
 
hela da's een mooi hoesje inderdaad.
muziek kan ik ook wel waarderen, alleen grunten daar ben ik niet zo weg van. maar niet iedereen is een technohead hiero hoor ;)
mooi gedaan in ieder geval.
 
Cool! Heb filmpjes etc. van jullie gezien, op de Big Nine finales geloof ik... Supervet!!

Het is wel helemaal mijn muziek!! :halleluja
 
Thanks :D

Binnenkort komt er trouwens op de site een nieuw filmpje van een optreden... kzal 't hier wel posten :)
 
Zo dat cd hoesje ziet er zeer prof uit man!

Gefeliciteerd ga binnenkort is dat nr beluisteren van je cd!8)
 
Back
Top