Sloop een stukje speaker

Ik heb mijn beste track ermee gemaakt die op Thunderdome staat. Heb thuis ook nog diverse neurotische 101 opnames ervan liggen. 8) Gruwelijk ding!!
 
Ik heb mijn beste track ermee gemaakt die op Thunderdome staat. Heb thuis ook nog diverse neurotische 101 opnames ervan liggen. 8) Gruwelijk ding!!

Traploos van Acid naar Hoover! En de SH-101 heeft nog noise ook! :halleluja

All I want for ChristmaSH-101 :W

Maar laat ik deze thread niet verder vervuilen met gear-worship, misschien moet ik ook maar eens wat dingen verkeerd om aansluiten en hier online knallen.
 
danger-of-death-sign.jpg


DOE HET NIET DOE HET NIET DOE HET NIET DOE HET NIET DOE HET NIET DOE HET NIET DOE HET NIET DOE HET NIET


Ik aanvaard geen aansprakelijkheid voor geestelijke, lichamelijke, financiele of materiele schade in welke vorm dan ook. Afspelen is geheel voor uw eigen risico.

:D


Tchaikovsky- Dance of the Sugar Plum Fairy (Lynxxx Audiophile Heart Attack Remix II)
 

Attachments

  • Lynxxx - Sugar Plum Fairy (Audiophile Heart Attack Mix) 2.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 26
Speaker Demolishing Audio with Disturbing Side-FX from Reversed Side Chained Reverbs and Annoying Randomly Generated ReTriggers

frekwentie.gif
 

Attachments

  • Speaker Demolishing Audio with Disturbing Side-FX from Reversed Side Chained Reverbs and Annoyin.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 17
Deze had ik ook nog opgenomen toen de MS20 van de buurman hier logeerde. 't Is niet echt bijzonder, maar 't werd hoog tijd voor een schop in dit topic :D



Teletone_AM_990_speaker_0.JPG
 

Attachments

  • MS20laagte.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 20
Back
Top