• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil/koop: Sherman Filterbank 2 Rack, Waldorf Blofeld Keys

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
27 augustus 2010
Berichten
252
Locatie
Utrecht
Hoi iedereen!

Ik heb een Filterbank 2 rack, en wil die eigenlijk ruilen tegen een filterbank 2 tabletop versie (die schuine).

Mijn FB ziet er bijna helemaal nieuw uit. heel kleine beschadiging in de lak op 1 van de hoekjes (een milimeter zo'n beetje). Werkt als een zonnetje maar het is in m'n setup volstrekt dom geweest de rackversie te kopen. Dus als iemand me kan helpen door te ruilen voor de tabletop, reageer! Als je 'm voor (bijna) de nieuwprijs van me wilt kopen mag dat natuurlijk ook.

Daarnaast heb ik een zo goed als nieuwe Blofeld Keyboard. Deze is te koop, richtprijs 500 euro.

Groeten!
E.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top