• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ruilen: Sherman filterbank 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tuner_T

Nieuwkomer
Lid sinds
28 mei 2012
Berichten
19
Locatie
Nieuw Namen
Beste forumvrienden,

Ik heb een Sherman filterbank 2 tabletop in prima staat, (met originele voeding en rackoortjes)
die ik graag zou ruilen voor een rackmodel.
Dit om evidente reden dat het behoorlijk lastig patchen is als het toestel is ingebouwd in een rack.

Foto's heb ik nog niet gemaakt, dus mail maar even bij interesse.

Groeten,

T
 
Deze mag op slot.

Wegens geen ruilinteresse ga ik modden. :-) Sorry Herman, maar zoals steeds doe ik niets onomkeerbaar.
Ik ga de jack-stekkers aanpassen om een soort insert-configuratie te bereiken. Zo kan ik patchen naar m'n patch met half-normalized configuratie en heb ik zo nog extra modulatie uitgangen ook. :-) Wel nog even checken of ik niets ga overbelasten zo ... Maar een spanningsvolger is snel ineen geflanst. :-p

grts, T
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top