• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Lid sinds
14 juni 2002
Berichten
1.006
Locatie
Amsterdam
Goed, wat Feedback kan, dat kan ik beter... ;)

In ieder geval, ik heb te veel spul om me heen staan en ik zie door de bomen het bos niet meer. Vandaar een kleine studio uitverkoop. Ik wil echt met minder apparatuur meer gaan doen, dus a.u.b. geen ruilvoorstellen voor andere apparatuur.

In het algemeen geldt: altijd binnen gestaan, weinig kilometers, garantie tot op de hoek op draaiende onderdelen (behalve draaiknoppen) en van ziek oud vrouwtje zullen we maar zeggen ;) Maar serieus, dit spul is echt allemaal zo goed als nieuw, er is niet mee opgetreden en het is akelig goed onderhouden (wekelijkse afstofbeurten en zo, je kent het wel :))

In het kort, het gaat dus om het volgende :

Supernova II (toetsenversie)
Waldorf Microwave XT
Roland JP8080
Waldorf Pulse
Clavia Nord Modular (rack)
Korg TR Rack
Yamaha MY8AD (8 analoge ingangen voor een O1v)
MIDIman 4x4 USB MIDI interface
Electro Harmonix Smallstone phaser
Quiklok 19" table-top racks (2x)

Voor prijzen en meer info zie hieronder. Bieden en vragen s.v.p. alleen per mail of PB. Ik wil deze thread graag overzichtelijk houden met wat er al verkocht is en zo. Ik ga m'n tijd niet verspillen aan onzinnige boden, dus krijg je geen antwoord binnen 24 uur; verdubbel je bod en je krijgt misschien een reactie...

Novation Supernova II (toetsenversie)

supnova2_kb.jpg


Nieuwstaat (1ste eigenaar!), inclusief originele doos en gebruiksaanwijzing. Je krijgt er zelfs een echt sustainpedaal bij (zeldzaam! ;))

vraagprijs : 1500 euro

-------

Waldorf microwave XT

microwaveXT.jpg


Nieuwstaat, inclusief gebruiksaanwijzing, het allermooiste model met de "Q-knoppen" en de blauwe plastic bubble over het display.

vraagprijs : 850 euro

-------

Roland JP8080

roland_jp8080.JPG


Nieuwstaat (1ste eigenaar!), incl. originele doos en gebr. aanwijzing

vraagprijs : 850 euro

-------

Waldorf Pulse

pulse.jpg


Nieuwstaat, incl. gebr. aanw.

vraagprijs : 270 euro

-------

Clavia Nord Modular (rack-versie)

nordmodr.jpg


Nieuwstaat inclusief originele doos en gebr. aanwijzing.

vraagprijs : 750 euro

-------

Korg TR-rack (rack versie van de Korg Trinity)

TR_Rack_HI.jpg


Nieuwstaat (1ste eigenaar!), incl. originele doos, gebr. aanwijzing en toebehoren

vraagprijs : 700 euro

-------

Yamaha MY-8-AD (8 extra analoge ingangen voor je O1v mixer)

my8ad.jpg


Nieuwstaat in originele doos

vraagprijs : 220 euro

-------

MIDIman 4x4 USB midi interface

142334.jpg


Nieuwstaat met gebr. aanwijzing, driver CD (al kun je beter de nieuwste drivers downloaden) en USB kabel

vraagprijs : 70 euro

-------

Vintage Electro Harmonic Smallstone phaser, russische "Sovtek" versie

1335.jpg


Legergroen, en ook gebouwd als een tank. Grote robuuste schakelaars. String ensemble erdoorheen en je hebt de Oxygene sound! Echt een oudje, dus geen re-issue! (Zonder dat doosje wat afgebeeld is trouwens)

vraagprijs : 100 euro (incl. voeding)

-------

Quiklok 19" table-top rack voor 10 units (2x)

sku_RS_957.jpg


Nieuwstaat, compleet met boutjes en zo

vraagprijs : 60 euro (per stuk)

-------
 
Re: Supernova II|XT|JP8080|Pulse|Nord Modular|TR Rack|MY8AD|Smallstone|MIDIman4x4|Quiklok

Re: Supernova II|XT|JP8080|Pulse|Nord Modular|TR Rack|MY8AD|Smallstone|MIDIman4x4|Quiklok

Origineel geplaatst door mikeandrews
Vintage Electro Harmonic Smallstone phaser, russische "Sovtek" versie

1335.jpg


Legergroen, en ook gebouwd als een tank. Grote robuuste schakelaars. String ensemble erdoorheen en je hebt de Oxygene sound! Echt een oudje, dus geen re-issue! (Zonder dat doosje wat afgebeeld is trouwens)

vraagprijs : 100 euro (incl. voeding)

Wauw daarvan had ik nou echt niet verwacht dat iemand die zou hebben.
Die heb ik ook (met doosje :P )
Ik dacht echt iets raars te hebben omdat hij uit een Dump/army zaak kwam
en dacht echt dat het en of ander leger effect pedaal was waar allemaal army dudes op
hebben staan te raggen.
 
Origineel geplaatst door C738
Mike-E, doe je die midiman 4x4 ook weg voor 50 (tegenbod ;))?

Heb um verdomme vorige maand nieuw gekocht :(

Waarom beginnen mensen nu niet eerder met de lente-schoonmaak? ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top