[Dubstep] Almeros -DubR6

Hij heeft opzich wel potentie ... maar t gaat niet echt helemaal over the top binnestebuiten.. Mag imo nog wel wat vieser en de strings dr gewoon helemaal uit halen.. (of zachter en sidechainen met de bas?) Ook de snare nog wat layerern met op de laatse slag van de maat 1 met een langere staart, of t geintje met af en toe galm helemaal open knallen en meteen weer dicht. Hihats ook wat hard? Mis ook beetje sub. En mischien iets te lang? 3a 4 minuten vaak wel lang zat voor dubstep nummer. Hij verrast op een gegeven moment niet meer.
dussssssss tjah.. gewoon wat vieser en agresiever.. :duivels:
 
:dubbel:

Kom kom boys, niet zo negatief.. ik bedoel 't allemaal niet slecht, beetje met een knipoog :D

'k Luister het tenminste en geef m'n mening er over ;)


A ja, back to my coffee!
 
Zo... wat een (heftige) reacties :) Met de meesten kan ik wel wat! Wat reacties terug...

jazeker, die voldoet wel... deze track kan zich scharen onder de klappers van een jaar of 6 geleden te weten Almeros - Rijen en Almeros - Hakkuhhh :okdan:

Uhw... ik weet niet zeker of ik dat als compliment moet opvatten? Goed geheugen heb je wel 6!

Lekker, wat een geluiden!
Thanks!

:( 'k Weet zeker dat er zat zijn die het wèl goed vinden...

'k Luister het tenminste en geef m'n mening er over ;)
Weet je...ik heb zo de indruk dat jij niet van dubstep houdt....En ik vraag me behoorlijk af waarom je in godsnaam nog op dubstep reageert...Waarom doe je jezelf en anderen niet een plezier en houd je je gewoon bezig met dingen die je wel leuk vindt? :bekdicht:

Tja, aan zulke comments heb ik inderdaad niet zo veel, lijkt me dat je daar geen muziekvrienden mee maakt, maarja, je geeft inderdaad je mening, en daar vroeg ik om :koffie:

Hmmmm, niet freaky genoeg. Behalve dat, de eerste synth staat erg hard, de kick ook, of tenminste, teveel laag. De hihats duiken weg en staan ook te hard.

Het smelt allemaal net niet samen lijkt het en bevat te weinig surprises om echt te boeien, voor mij dan in ieder geval.
Dat ook, ik vind hem ook erg uhhh 'vlak' klinken.
Zeg maar overdreven naar de voorgrond getreden.

De rest ligt veel beter in de mix.

De loudness war zit me nogal dwars, ik ben daar niet zo goed in. Maargoed, de eerste synth expres hard gezet. Als voorbeeld zie ik bijvoorbeeld Noisa en Skrillex. Harde leads horen daar gewoon bij geloof ik. Hihats te hard, ben ik met je eens. Is vooral bij de master mis gegaan denk ik. Kan ik nog naar kijken. Ze duiken weg omdat ik daar een sidechain compressie overhen heb gezet voor een zuigend effect. Vind ik persoonlijk wel lekker. Thanks voor jullie comments!

Auw....de rillingen lopen echt over me rug bij dat 1e synthgeluid, volgens mij ben ik hier te gevoelig voor.
Vind het wel vet klinker verder hoor.

Hehe... Je moet inderdaad ook maar net van zulke snerpende synths houden. Thanks!

ik hoor niet zo het verschil met andere dubstep muziek

Dat zie ik als compliment! Wat ik er zelf vooral anders aan vind, is dat ik binnen 1 bar niet varieer met synth leads, waar dat bij 'normale' dubstep meestal wel gebeurt.

... De stotterende roggel lead (maar hierom hou ik niet van dubstep) klinkt als de Transformers film die z'n sync met het netwerk verloren heeft, terwijl ik hem over wifi op m'n netwerk stream...

:dubbel: Mooi beschreven... Ik hou daar dus wèl van! Lekker freaky. Voor de één te weinig, voor de ander teveel. Thanks

Lekker hoor! :okdan:
Thanks!

...En mischien iets te lang? 3a 4 minuten vaak wel lang zat voor dubstep nummer. Hij verrast op een gegeven moment niet meer.
dussssssss tjah.. gewoon wat vieser en agresiever.. :duivels:
Ja, denk dat ik het wel met je eens ben. Het kan wat korter. Ik zou alleen zelf nu niet weten hoe hij verder over de kop moet. Weet ook niet of ik dát per se nodig vind. Thanks!
 
Back
Top