[Dubstep] Almeros -DubR6

:( 'k Weet zeker dat er zat zijn die het wèl goed vinden...
 
Hmmmm, niet freaky genoeg. Behalve dat, de eerste synth staat erg hard, de kick ook, of tenminste, teveel laag. De hihats duiken weg en staan ook te hard.

Het smelt allemaal net niet samen lijkt het en bevat te weinig surprises om echt te boeien, voor mij dan in ieder geval.
 
dit nummer ken ik al ? heb ik zeker weten eerder gehoord.

Tsja Niel, ik weet niet of je dit cynische bedoelt zo van: "al dit soort nummers lijken op elkaar" of dat je bedoelt dat er sprake is van plagiaat of iets dergelijks.

Paul
 
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik hoor nou de huilende rapperts in dub vorm?
 
plagiaat dan inderdaad. Alleen de break met de strings kende ik nog niet.
Misschien heeft ie eerder een testversie laten horen ?

Edit: haha, inderdaad, op de soundcloud van almeros staat een preview van 3 maanden geleden :D:D:D nou, merk je iig dat het nummer is blijven hangen :mega:
 
ik hoor niet zo het verschil met andere dubstep muziek
 
:( 'k Weet zeker dat er zat zijn die het wèl goed vinden...

En zoals 6 al min of meer zegt: gelukkig geen dubstep!

Opzich wel goed gedaan, maar heb niks met dubstep.....

Dat dubstep basje tussen 8 en 10 minuten (en later weer een keer) vind ik niet zo ; ben ook niet echt van de dubstep hype.. maar goed..

Vind 'm wel leuk :) Kunnen veel dubcrappers wat van leren!!

Oorspronkelijk geplaatst door WAREHOUSEGROOVE
... IDM of Abstract is ook niet voor iedereen maar is het daarom kut? ..

Ja.

O nee, dat was dubstep....


Of wacht,.. nee, dat is 't allebei!

Zoidsity - Prutstep.mp3‎


Weet je...ik heb zo de indruk dat jij niet van dubstep houdt....En ik vraag me behoorlijk af waarom je in godsnaam nog op dubstep reageert...Waarom doe je jezelf en anderen niet een plezier en houd je je gewoon bezig met dingen die je wel leuk vindt? :bekdicht:
 
waarom zou je niet mogen reageren op iets wat niet je smaak is?
dat klinkt wel heel erg DDR
 
waarom zou je niet mogen reageren op iets wat niet je smaak is?
dat klinkt wel heel erg DDR
Ik zeg nergens dat het niet mag...Wat mij betreft heeft iedereen alle vrijheid om zichzelf zo negatief mogelijk neer te zetten...Ik vraag me alleen af waarom je dat zou doen
 
Dub is niet mijn smaak, verder met de "luister de track in 30sec DJ skip" klinkt eigenlijk alles hetzelfde soms met, soms zonder string.
De stotterende roggel lead (maar hierom hou ik niet van dubstep) klinkt als de Transformers film die z'n sync met het netwerk verloren heeft, terwijl ik hem over wifi op m'n netwerk stream.

Zal binnen het genre wel ok zijn. mix is ook ok. maar niet mijn ding
 
Behalve dat, de eerste synth staat erg hard

Dat ook, ik vind hem ook erg uhhh 'vlak' klinken.
Zeg maar overdreven naar de voorgrond getreden.

De rest ligt veel beter in de mix.
 
Back
Top