• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MFB Kult drumcomputer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Goof

Stamgast
Lid sinds
31 Maart 2009
Berichten
399
Locatie
Wassenaar
Hi guys,

Ik gebruik mijn Kult nauwelijks nog en das zonde. Hij komt te koop voor €140. Uniek in witte behuizing.

Wat kan hij? Sounds of 25 drumcomputers from the Eighties
* 192 sounds on 4 MIDI channels
* Digital signal processor
* Programable ATTACK time
* Programable RELEASE time
* Programable VOLUME
* Programable PANORAMA

Sounds from following drummachines and devices are available: Boss 55, Casio PT-68, Casio VL-1, CR-78, CR-8000, Drumtracks, Drumulator, El. Harmonix, Hohner, Korg DDD1, Korg-220, KPR-77, Linn 1, MFB-401, MFB-501, MFB-512, MFB-612, Pearl SC-40, Rhythm Ace, Simmons Clap, Simmons SDS, TR-606, TR-727, TR-808, TR-909 and Vermona.

attachment.php
 

Attachments

  • foto.jpg
    foto.jpg
    32,9 KB · Bekeken: 70
1 PM, maar geen bericht terug gehad. Nog te koop, inclusief adapter. kick!
 
Is de handel slecht of wat?! Net mijn R3 eraf gehaald die voor 240 geen nieuw baasje kon vinden....

Kick voor een unieke MFB Kult
 
:slotje: Verkocht aan forumlid, mag op slot. Dank voor de ruimte. :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top