• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

FZ1, MFB Kult en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dod563

Ouwe rot
Lid sinds
26 september 2008
Berichten
1.178
Ik ben mijn (opslag)huis aan het opruimen. Er gaat veel weg. Hieronder een paar dingen die synthgerelateerd zijn.

Casio FZ1 16 bit sampler uit 1987. In goede staat. Floppydrive werkt en een jaar of drie terug is er een nieuw LSD scherm ingegaan. 8 separate outs en supervette filters. Getuige The Prodigy alba uit de vorige eeuw. Heeft ook eigen waveforms. Is dus ook een synth! Vraagt wel enige energie mbt programmeren maar als je het eenmaal onder de knie hebt, is het een brute bak. EN en NL handleiding zitten erbij. 150 euro aub

Opcode Studio 4. 8x8 midi interface (2 stuks) Werkt alleen onder OS9 dus een oude Apple is wel vereist. Documentatie en software en kabels en adapters zitten erbij. Als je nog twee bakken zoekt om zelf 19" apparaten in te bouwen is dit misschien ook wel een goede oplossing.25 euro voor de twee.

Kenton KADIkit voor Roland TR606. Maakt het mogelijk om je 606 via midi te programmeren wanneer je de beschikking hebt over een interface met KADI. Ik werk er zelf ook mee. Precies zoals je hem bij Kenton koopt, inclusief installatieschemata maar dan voor bijna de helft minder. 50 euro

Novation Remote 25 LE. 2 octaafs midicontroller keyboard. Handig voor erbij of als je weinig ruimte hebt. Aansluiten op den computer en herkent meteen je sequencerprogramma, als die erbij zit, zeg maar. 50 euro

MFB Kult. 192 sounds van 25 drumcomputers uit de eighties. Wordt niet meer gemaakt en kom je niet vaak tegen. Ik stuurde hem zelf aan met de MAM SQ16 waardoor ik gewoon TR style kon programmeren. Drumbakken waarvan ik de sounds veel gebruikte, heb ik nu zelf dus deze mag weg. Adapter zit erbij, dus inprikken en gaan. 170 euro

Het meeste kan verstuurd worden op de FZ1 na. Die weegt zwaar ;-) Alles is te zien en te testen in Rotterdam-West.

Als de advertentie er al even staat, mag je met een reƫel bod komen. Niet meteen vandaag mailen en zeggen dat je iets voor de helft komt ophalen.

Er komt vast nog meer bij, dus af en toe checken kan nooit geen kwaad ;-)

Mbt niet synthgerelateerde objecten, ik heb zoveel "troep", als je iets geks zoekt, laat het mij weten. Niet geschoten enzo...

Dank en groet,
Evert
 
Het gaat hard dus wees er snel bij!

Novation mag naar 30 euro.

Kult mag naar 150 euro.
 
Opcode Studio 4. 8x8 midi interface (2 stuks) Werkt alleen onder OS9 dus een oude Apple is wel vereist. Documentatie en software en kabels en adapters zitten erbij. Als je nog twee bakken zoekt om zelf 19" apparaten in te bouwen is dit misschien ook wel een goede oplossing.25 euro voor de twee.

Kenton KADIkit voor Roland TR606. Maakt het mogelijk om je 606 via midi te programmeren wanneer je de beschikking hebt over een interface met KADI. Ik werk er zelf ook mee. Precies zoals je hem bij Kenton koopt, inclusief installatieschemata maar dan voor bijna de helft minder. 50 euro

Novation Remote 25 LE. 2 octaafs midicontroller keyboard. Handig voor erbij of als je weinig ruimte hebt. Aansluiten op den computer en herkent meteen je sequencerprogramma, als die erbij zit, zeg maar. 50 euro

MFB Kult. 192 sounds van 25 drumcomputers uit de eighties. Wordt niet meer gemaakt en kom je niet vaak tegen. Ik stuurde hem zelf aan met de MAM SQ16 waardoor ik gewoon TR style kon programmeren. Drumbakken waarvan ik de sounds veel gebruikte, heb ik nu zelf dus deze mag weg. Adapter zit erbij, dus inprikken en gaan. 150 euro

Alles is te zien en te testen in Rotterdam-West.

De novation is weg. De FZ01 blijft als masterkeyboard. Voor de rest kun je allicht een bod proberen te doen.

GrE
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top