Novation 25SL: LED's aansturen in advanced-mode?

XiNO

Ingeburgerd
Lid sinds
4 januari 2006
Berichten
32
Locatie
Heiloo
Ik heb een Novation ReMOTE 25SL MKII en aangezien Automap niet helemaal lekker werkt (en ook nooit heeft gedaan), wil ik het spul handmatig mappen (ik gebruik de controller overigens voornamelijk met Traktor).

Nu wil ik dus een LED kunnen bedienen via MIDI-out vanuit Traktor. Dus bijvoorbeeld een button waarmee ik de monitor voor deck A aan of uit kan zetten moet ook vanuit Traktor (software) kunnen. Hetzelfde geldt overigens voor de LED-strippen om de encoders, deze moet ik ook kunnen "bedienen" vanuit software zodat de waarde op mijn MIDI controller overeenkomt met de waarde in Traktor.

Nu kan dit dus wel via Automap maar ik krijg het maar niet voor elkaar als de controller op Advanced is ingesteld (eigenlijk de "normale" mode). Iemand een idee of dit uberhaupt kan (is de MIDI controller in "advanced" alleen maar 1-weg)?

Bedankt!
 
Tja heb ik inderdaad geprobeerd... ik gebruikte altijd Automap 3 maar nu ik Automap 4 heb, heb ik het probleem wat hier beschreven staat:

http://forum.novationmusic.com/viewtopic.php?f=40&t=999

Mocht je hiervoor een oplossing hebben dan maak je me helemaal blij ;).

Overigens heb ik een antwoord van Novation op bovenstaande vraag: helaas kan je MIDI out niet mappen in advanced mode. Je moet dus gebruikmaken van Automap :(.
 
Back
Top