• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Pulse

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vinsound

Ouwe rot
Lid sinds
17 augustus 2002
Berichten
682
Locatie
tukkerland
Te koop.

Waldorf Pulse in nieuwstaat
met engelse en duitse handleiding.
(en de doos natuurlijk ook)

Check het forum of internet maar naar info.
Is genoeg over geschreven.

voor 250 euro verandert íe van eigenaar.

Vins.
 
Voor twijfelaars; ben zelf ook eigenaar van een Pulse en het is absoluut een topbakkie!! Lijkt me sterk dat het lang duurt voordat ie verkocht is!
 
Re: Waldorf Pulse

Origineel geplaatst door Vinsound
Te koop.

Waldorf Pulse in nieuwstaat
met engelse en duitse handleiding.
(en de doos natuurlijk ook) voor 250 euro verandert íe van eigenaar.


Check PB !
 
Pulse

Pulse

Ik ben de trotse bezitter van 2 stuks Pulse die ik kocht toen ze net op de markt kwamen.
Hét alternatief voor de te dure Minimoog. Qua dynamiek niet te vergelijken met zoveel flauwe plug-in's.
Vetter dan vet dan vet. Met deze machiene maak je een 909 of 808 kick die zelfs het orgineel naar huis blaast...
Ik heb maar 1 aanmerking. De pots zijn van bedenkelijke kwaliteit. Veel te fragiel.
Errug goede koop voor 250 euro.
Proficiat en veel plezier !
 
Ik heb het ding bijna twee maanden geleden gekocht en het is inderdaad de beste aankoop die ik gedaan heb.

:halleluja
 
Re: Pulse

Re: Pulse

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik ben de trotse bezitter van 2 stuks Pulse die ik kocht toen ze net op de markt kwamen.
Hét alternatief voor de te dure Minimoog. Qua dynamiek niet te vergelijken met zoveel flauwe plug-in's.
Vetter dan vet dan vet. Met deze machiene maak je een 909 of 808 kick die zelfs het orgineel naar huis blaast...
Ik heb maar 1 aanmerking. De pots zijn van bedenkelijke kwaliteit. Veel te fragiel.
Errug goede koop voor 250 euro.
Proficiat en veel plezier !

Deze jongen heeft er inmiddels ook 2 en gaat langzaam naar een rack vol werken ;) reden: OS2.01 ;)

maar voorlopig eerst een goede midicontroller volgende maand ;)

dit is echt een te vette bak.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top