IDM-track - Neutrons

Oxy-Yan

Action
Lid sinds
4 oktober 2001
Berichten
1.018
Locatie
Amsterdam
Hier een nieuwe track.
'n Beetje 80s Italohouse, Electro en IDM door elkaar.

http://soundcloud.com/oxy-yan/neutrons

Heb me laten inspireren door alles wat ik de laatste jaren heb gehoord.

Greetz!
 
Erg ekkere combi!! Die 80's elementen versmolten tussen die psychedelic delay fx 8~ :okdan:

Qua opbouw lekker gedaan met de strings maar misschien nog iets meer climax na het tussenstuk??
 
Qua opbouw lekker gedaan met de strings maar misschien nog iets meer climax na het tussenstuk??

Ik had nog een climax/solo onder de mutebutton staan. Nu even opengezet, over bestaande file heen!

Degene die de solo herkent hoeft niet te sturen... :yamaha:
 
Heerlijke track! Nou deze tijden komen er leuke juweltjes tussen van allerlei SF leden, onder andere deze.

Goed bezig!
 
Lekker beatje hoor, fijn subje ook. De snelle synthchords werken erg goed met het
baslijntje, misschien nog wat meer kleine variatietjes/automationdingegies? Verder
niet veel op te merken, opbouw werkt wel voor mij.
:okdan:
 
lekker hoor, maar heel erg IDM vond ik haar niet....

Achja, is meer dat ik daar wat inspiratie uitgehaald heb. Tis geen electro, geen techno, dus kan onduidelijk te categoriseren muziek (maar waar wel veel details inzitten) onder de noemer IDM vallen.

@Marsman:
Heb links en rechts nog wat extra automatisation en effecten toegepast, t.o.v, de vorige versie van gisteren. (subtiele delaysweeps, en extra drumpartijen). Zo is ie klaar!
 
Back
Top