Steinberg Midex 3 en 8 drivers voor W7 en Mac

arnomusicman

Radiation!
Lid sinds
14 december 2001
Berichten
4.271
Locatie
Zevenaar
Steinberg ontwikkelaars hebben in hun vrije tijd Windows Vista, Windows 7 en Mac OS X 10.5, 10.6en 10.7 En ze zijn voor 32-bit én 64-bit OS'en. :okdan:
Link:http://www.steinberg.net/de/newsand...cle/revival-eingestellter-produkte-1643.html#

Dit hadden ze natuurlijk eerder moeten doen, maar de Midex producten worden al tijden niet meer officieel ondersteund. =)

Zelf heb ik geen Midex, en geen behoefte. Maar omdat je ze hier best vaak langs ziet komen, en velen er nog een hebben, willen kopen of verkopen, dacht ik de info toch maar met jullie te delen ;)
 
Wow, da's goed nieuws !!
Ik denk dat er velen happy zullen zijn met deze update !! (als ie werkt ..)
 
Netjes, maar draai nu al Edirol UM880. M'n pa zal er wel erg blij mee zijn met z'n midex 3!
 
Was ook al door Dione vermeld maar op deze manier komt het wel wat beter onder de aandacht..:okdan:

Die had ik niet gezien. Waar had Dione het geplaatst?
Mijn post was van de dag ervoor op nieuws, maar door de mods is besloten hem daar niet te plaatsen maar bij updates neer te zetten. Daar hoort 'ie natuurlijk ook. Maar omdat er zovelen met de Midex gewerkt hebben had ik hem graag op de hoofdpagina gezien.
Gisteren heb ik ook nog maar een linkje geplaatst bij MIDI.
 
Die had ik niet gezien. Waar had Dione het geplaatst?
Mijn post was van de dag ervoor op nieuws, maar door de mods is besloten hem daar niet te plaatsen maar bij updates neer te zetten. Daar hoort 'ie natuurlijk ook. Maar omdat er zovelen met de Midex gewerkt hebben had ik hem graag op de hoofdpagina gezien.
Gisteren heb ik ook nog maar een linkje geplaatst bij MIDI.

Als je naar de quote in mijn vorige post kijkt, klik daar op het pijltje naast zijn naam.
Je komt dan in die draad terecht, precies bij de post die gequote is.

Het werd overigens alleen maar even terloops in een reactie verteld. :)
 
top tip!!

ik wist dit niet, en super dat ik de midex 8 nu ook weer onder win7 64 bits kan gebruiken.
 
Back
Top