Loopje - 28

Heb hier nog op dit forum nog nooit zulke harde kritiek gekregen als in dit topic!

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-28-10

Bestaat er ook een synthforum light? :-D
 
Laatst gewijzigd:
Ondanks al jullie kritiek, vind ik het zelf best muzikaal :-P
Misschien nog een lead erbij?
Daar ben ik nog niet over uit... :S
 
Maar weer 'ns een update:

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-28-11

Eh........... Is er ook inmiddels iemand die 'm wel om aan te horen vindt? :-S

Zelf ben ik echt weer toe aan een nieuw prutswerkje..
 
Laatst gewijzigd:
Effe doorgeskipt en dit is niet mijn ding, ik weet niet goed wat je juist wil bereiken. Ik hoor wel beats, maar geen baslijn die het geheel voortstuwt.
Klinkt een beetje als goa met een breakbeat ertussen.
Vind het allemaal nogal 'random' zonder veel 'verhaal'.
Maar dat is dus één subjectieve mening, wellicht vind je op dit forum wel fans van dit soort muziek.
 
Je reageert tenminste! Sorry dat het niet je smaak is.. Maareh, van skippen wordt het ook wel random :S Vind het zelf prima passen bij allerlei beeldmateriaal... :-(
 
Je reageert tenminste! Sorry dat het niet je smaak is.. ... :-(

best wel ongelooflijk dat er -na 7 versies - nog gereageerd wordt ;-)
velen krijgen zelfs géén reactie op de volledgig afgewerkte versie van hun track...

dat skippen doe ik omdat het me verveelde, een track met enige opbouw laat ik gewoon opstaan hoor
 
omdat het me verveelde

Mij inmiddels ook... Maar er zit vast ergens op deze wereld een liefhebber.. :S

Ik zal wel ff proberen of er nog een basje onder past.
 
Laatst gewijzigd:
Nog maar eens een reactie dan :D

Ik heb 'm wel helemaal afgeluisterd en begon op een gegeven momet de aftiteling van een of andere vage low budget science fiction film voor me te zien...
De geluiden zijn wel mooi maar ik mis iets waardoor het echt een nummer wordt; de beats zijn te vaag/zacht, een echte melodie, iets wat je bij de wijs houdt, ontbreekt en uiteindelijk is het voor mij niet meer dan dat: een vage beat met wat mooie geluiden eroverheen gespeelt...

(beoordeling door iemand die ca. 3 jaar over 1 nummer doet hoor...)

Groeten
Paul
 
(beoordeling door iemand die ca. 3 jaar over 1 nummer doet hoor...)

de beoordeling hangt inderdaad ook af van de wat degene die beoordeelt zélf maakt
dus misschien moet je je van mij niks aantrekken ;-)
check mijn muziek eens, misschien lach je er ook wel mee
dit zijn allemaal tracks die ik zelf maakte en dan in ableton in één lange set 'gedraaid' (aparte tracks van mezelf luister ik nooit, in een mix is 't al eens plezant om op te zetten in de auto...misschien een tip voor jou)

http://soundcloud.com/seiko-1/02-seiko-from-minimal-to-maximal-live-set-2010
 
Ik lach met niemand z'n muziek (tenzij dat positief bedoeld is... de Belgische betekenis interpreteer ik wellicht verkeerd)
Maar door 71 min heb ik wel geskipt... kan er dus niet zoveel over zeggen behalve dat ik de beats knap geprogrammeerd vind, errug knap..

Maar ik draai mijn mix van 1 nummer al vaak in de auto hoor :P (maar dan meer om te testen hoe hij daar klinkt)

Maar was dit niet scepticist z'n topic?
 
Ik lach met niemand z'n muziek (tenzij dat positief bedoeld is... de Belgische betekenis interpreteer ik wellicht verkeerd)
Maar door 71 min heb ik wel geskipt... kan er dus niet zoveel over zeggen behalve dat ik de beats knap geprogrammeerd vind, errug knap..

Maar ik draai mijn mix van 1 nummer al vaak in de auto hoor :P (maar dan meer om te testen hoe hij daar klinkt)

Maar was dit niet scepticist z'n topic?

hehe communicatie problemen : ik bedoelde niet dat JIJ aan het lachen was zenne.
Ik quote jou, maar eigenlijk was ik tegen scepticist bezig .

Ik wilde gewoon zeggen , nu ja , wat ik zei dus : dat de 'mening' van degene die ze uit, afhangt van hoe ver die persoon zelf staat. Om aan te geven dat de TS misschien helemaal géén rekening moet houden met mijn persoonlijke mening, postte ik mn eigen muziek zodat hij mijn mening in het perspectief kan plaatsen van wat ik zelf maak.
En eventueel kon hij dan met mijn muziek lachen.

Maar bon, terug on topic, t gaat inderdaad over scepticist...
 
@seiko: heb er 40 minuten naar geluisterd en niet gelachen :-) Hoewel ik geen auto heb is het idd misschien leuk 'ns een mixje te maken!

@PaulB: dank voor het luisteren! Je typte "een vage beat met wat mooie geluiden eroverheen gespeelt", maar meer pretenties heeft het ook niet.. :-D

Heb er een lomp basje onder geprobeerd, ga het nog wel verder uitwerken..

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-28-12
 
Laatst gewijzigd:
Een volhouder ben je wel zie ik, aangezien je er sinds begin augustus al aan werkt. Nu ik de voorgeschiedenis gelezen heb meen ik dat er ook aan af te horen, dat is geen goed teken dus. Misschien kun je deze beter eerst even op de plank leggen en met een verse track beginnen.
 
Ja, brei er een eind aan, en begin aan iets nieuws. Je probeert het luisterbaar voor ons te maken, maar ik heb het idee dat je niet wilt compenseren, en dat moet ook niet. Het is niet nodig om er zo'n zwaar gewicht aan te hangen. Je hebt niet gefaald of zo.

Dus inderdaad, begin met een verse track
 
Ehm, sinds...

Doe dan liever 'Hollandse Meiden Hard' das nog veel leuker
en
. als achtergrondmuziek.. vooreh private spice?.. zou t nog wel kunnen


...probeer ik een betere kwaliteit erotiek na te streven, maar of dat nou gelukt is? :S
 
check mijn muziek eens, misschien lach je er ook wel mee
dit zijn allemaal tracks die ik zelf maakte en dan in ableton in één lange set 'gedraaid' (aparte tracks van mezelf luister ik nooit, in een mix is 't al eens plezant om op te zetten in de auto...misschien een tip voor jou)

Klinkt goed zeg! :okdan:
 
Heb er een lomp basje onder geprobeerd, ga het nog wel verder uitwerken..
Ik heb niet het topic doorgelezen, en op mijn laptop geluisterd, ik vind de effecten wel leuk, en de vaagheid ook, maar er is niet echt een rode draad aanwezig. Over de mix kan ik niks zeggen, want, laptop, hoewel de track van Seiko wel veel helderder klinkt dan de jouwe, dus ik denk dat ie wat dof is.

Ik ben het eens met de laatste reacties, begin aan een nieuwe track, laat dit voor wat het is, maar, maar gebruik wel de ingredienten die je zelf graag hoort en combineer dat met een rode draad en een ietwat betere mix, dan gaat het helemaal goed komen.

Een tip die ik je mee kan geven, splits je track op in delen van 16, 32, en / of 64 maten en breng daar een rode draad in aan.

Een iemand heeft op het forum als onderschrift, 'produceren, veel en vaak'.

Daarmee kom je er wel. :okdan:
 
@demian: dank voor je oor!

maar er is niet echt een rode draad aanwezig.

Hoe kan het toch dat ik een een rode draad hoor en niemand anders? :S
 
haha, dat herken ik wel, dat komt omdat je er te lang naar hebt geluisterd, dat is het gevaar van lang met een track bezig zijn, dat je verbanden gaat horen die niemand anders hoort.
 
Back
Top