just a loop - 93

KLinkt nog best goed... alleen kan ik niet zo tegen die kazige midi gitaar sounds.. kan je beter samples nemen. soms een paar valse noten. Je zou kunnen roepen dat het kunst is . maar ik vind dat niet klinken. Het klinkt ook vrij wollig of er moet meer hoog in.
 
Beste mensen,

Precies op het moment dat ik documenten verstuurde met kritiek en protest over de wijze waarop men mij behandelt bij mijn ´reintegratie ervaringsplaats´ van de gemeente van ons dorpje, heeft mijn externe schijf het begeven. Ik ben alles kwijt, inclusief mijn muziek.

Ik vrees dat ik gehackt ben door onze overheid... :)
 
Gelukkig staat alle resultaten online! Want ik had hier rekening mee gehouden...
 
Laatst gewijzigd:
En ik heb het gelukkig weer opgelost! :mega:

Het bestandssysteem van mijn externe schijf was nogal verstoord geraakt toen ik mijn kritische teksten van de Google drive downloadde. En chkdsk haperede een tijdje, maar na wat gepruts werkt het weer :-)

Ook wel eng dat ik afhankelijk ben van een opslagapparaat! Maar ik heb even geen geld voor een nieuwe,..
 
T's mij ook al (vaker) overkomen en ergste ook alle backup cd's kwijt tijdens verhuizing.
Bedenk dat het plezierige gevoel van het maken van de tracks nooit verloren kan gaan en dat is uiteindelijk toch de bottem line. Daarnaast een hoop geleerd. Sterkte ermee.
 
Dank voor het luisteren! Ik zal kijken of ik het minder muf kan maken.

Heb maar even snel weer dvd backups gemaakt van mijn belangrijkste documenten. Dat had ik alweer een tijdje niet gedaan! Mijn muziek, beeld en softwarearchief is echter enkele 100-en Gb groot.. :-)
 
Na een slapeloze nacht van de kopzorgen, maar vroeg opgestaan...

En verder aan het muziekje geprutst!

Het heeft wel wat, zo vroeg in de morgen in de duisternis duistere muziekjes maken.. :-D

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-93
https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-93

Het geluid heb ik wat helderder proberen te maken.. En het ´nepgitaartje´ is vervangen door een ander vst geluidje..
Heb het alleen over mijn koptelefoon gehoord, dus moet ik er later nog even over speakers naar luisteren.

Ook heb ik wat ´valse´ notencombinaties aangepakt....

Het zal een zware dag worden met het slaapgebrek.. : )

Cheers :koffie:
 
Back
Top