Hoesje voor Micro Macro

Niet alleen het beste... ook commercieel gezien het meest verantwoord. Neutraal, steriel, rustig en strak.

Al die 3D filters die op die andere ontwerpen los gelaten zijn vind ik wat overdone. Moet je maar eens kijken als dat op 312dpi full-colour uitgepoept wordt. Dan schrik je jezelf rot.

Daarnaast maakt Phochos geloof ik wat meer rustige sfeer muziek (toch?). Daar past geen schreeuwend 3D ontwerp bij.
 
boven alles gaat het er om wat phochos zelf het mooist vind nutuulk... da's doidelijk ;)

ik heb geprobeerd mijn ontwerp zo dicht mogelijk bij dat van phochos origineel te houden...
verder was het een ideetje van Shivah om tegelijkertijd met mij (gister nacht) ff te kliederen in PSP... gewoon ff loik wat designen... vandaar
:)
 
Hoesje voor Micro Macro

Origineel geplaatst door Mike-E
Niet alleen het beste... ook commercieel gezien het meest verantwoord. Neutraal, steriel, rustig en strak.

Al die 3D filters die op die andere ontwerpen los gelaten zijn vind ik wat overdone. Moet je maar eens kijken als dat op 312dpi full-colour uitgepoept wordt. Dan schrik je jezelf rot.

Daarnaast maakt Phochos geloof ik wat meer rustige sfeer muziek (toch?). Daar past geen schreeuwend 3D ontwerp bij.

De muziek die ik maak is een mengeling van Jean Michel Jarre, Klaus Schulze, Tangerine Dream en Michael Garrison.:dj:
 
Vind het hoesje,er ook een beetje goedkoop uitzien,verder orrigineel.

Zou als ik jouw was de onderdelen er zo opzetten,dan je even moet nadenken wat het zou moeten zijn.

Dat maakt het wat spanender mischien,ik hoef hier niet echt bij na te denken,om te ziet wat er opstaat behalve de tanden stoker dan.:)
 
Hoesje voor Micro Macro

De cdr Micro Macro is inmiddels klaar. Een aantal mensen op het Synthforum hebben inmiddels een exemplaar toegestuurd gekregen, waarvan al een paar recensies bij me zijn teruggekomen. Ik ben blij dat de cdr positief wordt ontvangen. Mijn dank daarvoor.

Ben inmiddels ook begonnen aan een groot project onder de naam Mindsearch's Revenge, getiteld A Tale Of Two Cities, naar de boeken van Charles Dickens, gaande over de periode van de Franse Revolutie. Uiteindelijk wordt dit een drieluik, maar ze komen na elkaar uit.

Phochos
Jos Lieffering
www.orionrecords.nl
 
Origineel geplaatst door Christov
het doet er geen zak meer toe maar ik vond die van kratarknathrak veruit het mooiste
dat doet er nu niet meer toe idd :)

Ik wil Phochos hierbij nogmaals bedanken voor de CD! :halleluja
mooie nummers met een terugkerend element, mij sprak vooral Moving Target, Nuclear Bugs! en Dig It All aan 8)

* de frontcover is trouwens best wel goed uit de verf (lees: printer) gekomen ;)
 
Micro Macro

Micro Macro

De cdr Micro Macro wordt bijna zeker uitgegeven via Quantum Records in Huizen. Zodra dat zeker is stop ik zelf met de distributie van deze cdr via mijn Orion Records.
 
Re: Hoesje voor Micro Macro

Origineel geplaatst door phochos
De muziek die ik maak is een mengeling van Jean Michel Jarre, Klaus Schulze, Tangerine Dream en Michael Garrison.:dj:

Hey Phochos,

Eindelijk eens iemand die Michael Garisson kent :okdan: . Als jouw muziek door hem beïnvloed wordt, wil ik wel een exemplaar aanschaffen. Hoe kan ik daar aan geraken? PB me maar eventueel :)

:doei:
 
Inmiddels na zeeeeeeeeeer lange tijd het hoesje van Micro Macro op bandcamp in de originele hoesstaat teruggebracht.:D
 
Back
Top