When Logic Fails: 4 nummers van eerste album

nakken7

Ouwe rot
Lid sinds
26 augustus 2008
Berichten
940
Met het optuigen van de WLF soundcloud heb ik ook maar eens 4 tracks van ons eerste album "Besides Fooling Around" uit 2009 online gezet. Destijds uitgebracht bij het Amerikaanse Foul Play records.



Geen idee of het werkt zo met een link naar een soundcloud-set, maar we gaan het zien.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb je tracks beluisteerd. Mijn "all time" favo is de track "When we collide" :)
 
Ik heb je tracks beluisteerd. Mijn "all time" favo is de track "When we collide" :)

Hè pablo,

Thanks. "when we collide" is een track van mijn soloprojectje. Ik zat nog te denken of ik daar niet nog iets aan toe moest voegen. Vond hem misschien wat saai zo.

Deze tracks zijn van mijn project when Logic fails, waaraan ik de meeste tijd besteed. Maar dan al wat ouder, uit 2009.
 
Hè pablo,

Thanks. "when we collide" is een track van mijn soloprojectje. Ik zat nog te denken of ik daar niet nog iets aan toe moest voegen. Vond hem misschien wat saai zo.

Deze tracks zijn van mijn project when Logic fails, waaraan ik de meeste tijd besteed. Maar dan al wat ouder, uit 2009.

Ik vind "when we collide" niet saai, hij is strak gemixt en het klinkt lekker (de "kleur" ven het nummer vind ik alvast leuk en de vocal-effecten, alhoewel de tekst vrij eenvoudig is). Maar is het misschien zo, ik hou van dit type muziek ook. Naar mijn mening hoef je niets toe te voegen, maar natuurlijk weet je het best wanneer je tevreden bent of niet bij een muziekstuk.

Heb de andere tracks ook beluisteerd (eigenlijk de 11 tracks dan), over het algemeen moet zeggen dat er best originele sounds bij zijn en vond best leuk om naar te beluisteren. Ga zo door! :okdan:
 
Back
Top