Adres voor floppy disks

mpcman2

Stamgast
Lid sinds
29 september 2008
Berichten
366
Locatie
Den Haag
heeft iemand nog een goed adres voor nieuwe floppy disks ?
het liefst groothandel.

alvast bedankt :okdan:
 
Via google heb ik een hele goeie gevonden voor dd floppy's. FF kijken of ik die kan vinden.

hmm kan via mn werk niet op die site komen, volgens mij was het deze http://www.amigakit.com/

lijkt erop nu dat ze ze niet meer doen :( de link is zonder streep (welke nu ook weg is)
 
ik kocht ze eerst bij een kantoor groothandel per 100 voor 5 euro.
maar die zijn helemaal uitverkocht.

je kan nog wel groothandel bestellen uit china maar dat is vaak minimaal per 1000 stuks.

ik ben ook op zoek naar een floppy drive cleaner kit , dus als iemand dat ook toevallig weet ...
 
Gewone 3,5" waarschijnlijk? Op eBay Duitsland vind je er wel wat (zal wel wat duurder zijn dan € 5 per 100). Of bij kennissen, bedrijven enz. misschien? Er zijn waarschijnlijk elke dag nog wel mensen die hun dozen met floppy's bij het afval zetten. Tenzij ze per se nieuw moeten zijn natuurlijk...
 
Gewone 3,5" waarschijnlijk?

Dan nog steeds: DD of HD? Veel floppy's die weg gaan bij bedrijven etc. zullen HD zijn, waar je soms wel soms niet mee uit de voeten kunt in een DD drive. Maar HD is ook gewoon nieuw te koop (mijn lokale supermarkt heeft ze gewoon bij de kantoorspullen staan), dus ik vermoed (net als Breibender) dat het om DD gaat.
 
3,5" hd of dd , ouwe floppy's heb ik zat , ik word er alleen helemaal gek van dat ze steeds falen als ik iets weer wil laden.
ik zoek wel een beetje betaalbare disks , ik ga door zo'n 4 a 5 disks per nummer...
 
Als HD mag, dan is het makkelijk, die zijn nog overal te koop (zelfs AH, Plus, HEMA, etc).
 
meen je dat nou ?
ik heb in den haag echt nog nooit floppy's gezien bij de AH PLUS of HEMA.
de afgelopen 5 jaar.
 
De Plus hier sowieso vorige week nog, bij het plakband, post-its en en ander "kantoor" spul. HEMA is al een paar maanden geleden dat ik ze daar gezien heb, maar ik zou niet weten waarom ze ze niet meer zouden hebben, tenzij ze uit het assortiment zijn.
 
oke , ik ga het maar eens navragen dan.
ik denk wel dat ze me hier een beetje raar gaan aankijken.
maar bedankt voor de tip !

als iemand nog een groothandel weet hoor ik het graag ..
 
oke , ik ga het maar eens navragen dan.
ik denk wel dat ze me hier een beetje raar gaan aankijken.

Ik zal binnenkort wel een foto maken als bewijs, want volgens mij geloof je me gewoon niet :D
 
ik laat nu een sample disk uit china komen.. , ze gaan per 1000 26cent per stuk.

iemand interesse in een GROUPBUY ??

blijkbaar was mijn floppy adresje toch wel erg goedkoop met 5 cent per stuk ..
 
Back
Top