[Hardcore] Ethereal - Raw Cutz

Origineel geplaatst door Ophidian
what the hell?! :confused:

Mja ik denk dat ie antwoordt terwijl ie een of andere Black Box met belangrijke gegevens mist ;)
 
ik ben een groot liefhebber van gabber, meer nog dan van tekno eigenlijk. Alleen net als met alles is er een groot verschil in kwaliteit en daarom ben ik nogal kritisch geworden wat gabber/hardcore betreft, vandaar mijn reactie.
 
Origineel geplaatst door bastardsunited
ik ben een groot liefhebber van gabber, meer nog dan van tekno eigenlijk. Alleen net als met alles is er een groot verschil in kwaliteit en daarom ben ik nogal kritisch geworden wat gabber/hardcore betreft, vandaar mijn reactie.

Dan ben ik het 100% met je eens. Er wordt door veel tekno mensen toch nogal neerbuigend gedaan over hardcore. Maar dan wel lekker de hele nacht beuken op Radium & Co.

Tja.....
 
Origineel geplaatst door Fredd-E
het is maar wat jij opvat als zeiken!

mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid. waarheid kwetst he!

als mensen het hebben over vernieuwing in de muziek dan krijg je al direct boze gezichtjes zoals jij nu weer bijvoorbeeld... leer er toch mee leven!

er zijn mensen die verder willen kijken dan eeuwig rititititititiiiiiiii thrillseeeeeeeeekaaaaaaaaaaa.....

jezus man! niet iedereen is zo oppervlakkig hoor.

Mensen kunnen wel degelijk tegen de waarheid maar niet tegen mensen met een bord voor hun hoofd.

En over dat verder willen dan rititititittititiiiiiii, ik heb zelf een hekel aan dat soort muziek, maar als iemand andere het gewoon mooi vind moet je hem daar mee ook in z`n waarde houden. We zijn nou een maal niet allemaal het zelfde.:okdan:
 
Woei wat een reacties 8)

Dit nummer is zo origineel als alle 100.000 andere thrillseeka achtige tracks... Totally ripped-off!! Weetik, had ik ook in mn 1e post gezet, nummer was meer een probeersel om Logic beter te leren kennen!... Wilde het alleen es proberen om een track te posten! En aangezien ik verder alleen maar halve nummers heb enzo, heb ik deze neergezet!

En dat gabber niet origineel hoeft te zijn is grote stierenpoep! Kom op zeg, originaliteit is wel een vereiste, ongeacht welke muziekstijl!!

Nogmaals, zodra mn huidige track af is post ik m direct, deze geeft een veel betere indicatie van waar ik mee bezig ben qua muziek!

Maar post allen rustig verder in deze thread :okdan:
 
Back
Top