EMS VCS3

hoeveel is dat per gram ?
 
Kijk van dat soort absurde bedragen niet meer op.
Ze vragen maar wat ze willen, maar er schijnen toch nog altijd mensen te bestaan die dat soort bedragen er voor willen betalen.
Lijkt me trouwens wel een mooi exemplaar, maar ik vind dat soort bedragen voor een synth niet meer normaal.
Tenzij je in het geld zwemt.
Daar koop je ook een nieuw(e) auto(tje) voor!
 
Lijkt me trouwens wel een mooi exemplaar
This synth is fully functional but the case is cracked and it has a couple of mods that were removed

Valt wel mee hoor met die schoonheid.
 
This synth is fully functional but the case is cracked and it has a couple of mods that were removed

Valt wel mee hoor met die schoonheid.


Dat knabbelt wel het een en ander van de prijs af!
 
Deze is zelf nog goedkoper nieuw :halleluja

http://www.synthesizers.com/studio110.html

Cult of niet mijn keuze zou snel gemaakt zijn

cult laat zich pas echt uitbetalen, als het ook nog mooi is. bij de ems betaal je gewoon flink, deels voor eht geluid en de functionaliteit, deels voor de sfeer eromheen, voor het vintage karakter.

maar met al te veel schade, komt er toch een punt dat vintage verandert in oude zooi. helaas.

als jij inderdaad voor de dot.com gaat kiezen, zou je dan voor mij 2 GROTE ronde minimoog knoppen kunnen meebestellen? voor op mijn sonic 6 ;)

flauwekul natuurlijk; als dit je keuze moet zijn, zou ik zeggen: niet kiezen nu en wachten tot er een beter betaalbare ems voorbijkomt. veel betalen voor veel gaten en knoppen is ook een beetje raar.
het is natuurlijk geen rommel, maar echt opwindend is het toch ook niet?! dot.com.
is het niet gewoon een doepfer in een moog-jas? doe mij dan toch maar een ems, of oude moog, roland of arp, oberheim...
 
dotcom heeft niks met doepfer te maken. Beter klinkende oscillatoren dan de standaard doepfer vco om te beginnen.
 
dotcom heeft niks met doepfer te maken. Beter klinkende oscillatoren dan de standaard doepfer vco om te beginnen.

ik chargeerde een beetje.

volgens mij zijn doepfer en dot.com trouwens meer vergelijkbaar dan dot.com en een vcs3. ;)
 
Citaat vinnieq : er zijn dingen die voor dit bedrag eenvoudiger door de neus gaan.
Ik snuif geen poedersuiker ;)
Citaat Wiseguy : This synth is fully functional but the case is cracked and it has a couple of mods that were removed.
Oh, dat had ik niet gelezen (waarom zou ik ook, al had ik het geld er voor dan kocht ik hem nog niet), baseerde me alleen op de foto.
 
Laatst gewijzigd:
Citaat Wiseguy : This synth is fully functional but the case is cracked and it has a couple of mods that were removed.
Oh, dat had ik niet gelezen (waarom zou ik ook, al had ik het geld er voor dan kocht ik hem nog niet), baseerde me alleen op de foto's.

tja, op de foto's is geen barstje te bekennen....
 
Hij heeft natuurlijk de beste positie voor deze foto uitgekozen, vanuit een andere hoek had hij er misschien niet zo mooi opgestaan.
Net zo als met mensen, op de ene foto ben je ook mooier dan op de andere :D
 
15.jpg

8.jpg

7.jpg


...
 
Ja maakt een grapje of je kijkt niet goed.........

ken je mij als iemand die niet goed kijkt ?

op verschillende plekken is het hout denk ik finaal uitgedroogd geweest en gebarsten. je ziet het goed op de foto's die Hanz geplaatst heeft. hele stukken eruit.

deze vcs3 is wat mij betreft nog altijd beter dan helemaal geen vcs3, maar ja, jammer is het wel en dat zal toch iets met de prijs doen. ik denk wel dat amerika de plek is om maximaal te cashen met je ems.
 
Citaat Wiseguy : Ja maakt een grapje of je kijkt niet goed.........
Heb de andere foto's niet eens opgemerkt, had niet eens de moeite genomen om door te scrollen.
Maar idd, toch niet in nieuw staat, voor dat geld mag je dat toch eigenlijk wel verwachten.
 
toch een bod van $12000.
amerika is de plek waar je een ems wil verkopen voor max return on investment....
 
Back
Top