EMS VCS3 op marktplaats

wat maakt precies dat jullie dit een mooi exemplaar vinden?

ik zie zelf nog wel wat puntjes waarvan ik denk: jammer. (nog even los van de prijs, dat moet iedereen maar zelf weten, of hij het vraagt of betaalt.) de joystick, het ontbreken van de grote knoppen, een paar grijze ipv chromen kapjes, beschadiginkjes op het frontpanel. en dan lijkt er nog een modificatie op te zitten, tenminste, ik denk dat het 3 mini jacks inputs/outputs zijn, bij de vco's misschien sync of zo.
het is zeker geen afgetrapt of lelijk exemplaar, maar er zou nog wel wat te wensen over zijn.
 
Ben het wel met je eens
veel geld , zoals altijd bij ems synth's
 
ik hoop eigenlijk meer op de bynthi :-)
 
op zich heb je gelijk. natuurlijk werden bij EMS wel vaker bepaalde onderdelen tussen I en II door elkaar gebruikt, maar als hier een set knoppen met chromen inlays opzit, verwacht ik die ook op het onderste panel. en dus ook de grote knoppen. het is allemaal ook geen ramp, maar een echt mooi exemplaar zou helemaal af zijn, wat mij betreft.
en ja, het zal zeker die van de matrix site zijn. kan niet missen.
 
Van de Anague Haven mailing list nog een: AKS voor 15.000:

Located in France, shipping worldwide. All in virtually new condition, except maybe for the 104 Sequencer which is "just" in very good condition.

EMS AKS : 15000€
EMS Analyse Filterbank B1-II : 7000€
Oxford OSCar + MIDI : 4000€
RSF Expander I : 5000€
RSF Expander II : 5000€
RSF Programmer : 5000€
SCI Six-Trak : 750€
ROLAND SH-09 : 600€
ROLAND System 100 module 104 Sequencer : 1000€
TEISCO MX-650 : 300€
MORDAX DATA : 400€
 
Van de Anague Haven mailing list nog een: AKS voor 15.000:

Located in France, shipping worldwide. All in virtually new condition, except maybe for the 104 Sequencer which is "just" in very good condition.

EMS AKS : 15000€
EMS Analyse Filterbank B1-II : 7000€
RSF Expander I : 5000€
RSF Expander II : 5000€
RSF Programmer : 5000€

Is van een synthdealer, 'Nuib' op ebay en op muffwiggler is zijn nick 'phutureboy'
 
Wow.. prachtig. Het is weer het eind van het jaar. Robin eens vragen hoe de wachtlijst voor de Putney zich dit jaar ontwikkeld heeft.
 
Wow.. prachtig. Het is weer het eind van het jaar. Robin eens vragen hoe de wachtlijst voor de Putney zich dit jaar ontwikkeld heeft.
Ik vraag het nog maar even niet, ben bang voor het antwoord. Duurt wslk nog wel wat jaren voordat ik aan de beurt ben.

Sta je hoog op de lijst?
 
Ik vraag het nog maar even niet, ben bang voor het antwoord. Duurt wslk nog wel wat jaren voordat ik aan de beurt ben.

Sta je hoog op de lijst?

Vorig jaar rond deze tijd was het nog 130 wachtenden voor me ... project van de hele lange adem vrees ik :Z
 
Ik ben in ruim twee-en-een-half jaar tijd 20 plaatsen omhoog geschoven tot nummer 118... Als je dit doorrekent, krijg ik een Synthi over een jaar of 15.
 
Back
Top