Kawai SX-240 op eBay

Hmm tsja, het is inderdaad veel geld zoals ik al dacht. Maar het is wel een synth die graag wil hebben. Ik ga dit dus echt niet riskeren!
 
Ja kan toch gewoon op de duitse Ebay inloggen als je lid bent???
 
Nvm heb het al gevonden, was in de veronderstelling dat ik mijn wachtwoord veranderd had :)
 
Laatst gewijzigd:
Never mind :) als in, laat maar zitten. Ik ben al ingelogd, kan nu alleen niet bieden omdat hij niet naar Nederland verscheept :( Heb hem dus maar een mailtje gestuurd. Hopelijk krijg ik reactie, en een nieuwe synth!
 
Never mind :) als in, laat maar zitten. Ik ben al ingelogd, kan nu alleen niet bieden omdat hij niet naar Nederland verscheept :( Heb hem dus maar een mailtje gestuurd. Hopelijk krijg ik reactie, en een nieuwe synth!

ja heel raar! want er staat "verkoop aan europa" de laatste tijd is dat ineens schering en inslag het lijkt alsof er iets veranderd is bij Ebay want ineens word je heel vaak buitengesloten terwijl verkopers zeggen "ik verscheep naar NL" heeeel vreemd..

Andere mensen met dezelfde klachten?
 
nog geen last mee gehad
 
Nou, ik heb contact met de verkoper gehad, en hij wil hem wel versturen naar Nederland, verzekert natuurlijk. Hebben jullie daar ervaring mee?
 
Mag ik vragen wat de verzendkosten zijn?
 
35 euro. En dat is verzending + verzekering. Dat is wat mij terug gemailed werd.
 
Onderhand wel :) dus kijken of ik hem kan scoren. Ben al lange tijd op zoek naar deze synth.
 
Back
Top