• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Een hoop synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

specimanx

Stamgast
Lid sinds
14 juni 2016
Berichten
304
Locatie
Leiden
Deze synths doe ik weg omdat ik wil inkrimpen. Teveel spullen en doe er te weinig mee.


Kawai K5000R, Mooie additive synth, zeldzaam model. Redelijke staat. Overgenomen van Grooveron, mag voor zelfde geld weg. Praktisch niet gebruikt. 500 euro (vaste prijs)

Roland JP8080, Uitzonderlijke staat, met rack ears. 730 euro

Roland boutique A-01 synthesizer/controller. Nieuwstaat, niet gebruikt, is niet meer te koop en was beperkte oplage. 300 euro

Nord uModular, prima staat. Volumepot zou vervangen moeten worden, maar werkt wel prima. Dikke sound uit een klein bakkie. Inclusief adapter. 280 euro

Yamaha AN1X, goede staat. Lichte schoonmaak krassen aan bovenkant, de letters zijn niet weg maar minder leesbaar voor de aansluitingen, de rest is prima. 500 euro (goedkoopste aanbod vs reverb/ebay)

Kawai K1 mk2. Mijn eerste keyboard. Nette gebruikte staat. Alles werkt. Fijne toetsen 120 euro

Behringer ADA8000, 90 euro.

Eventide space; Nieuwstaat. Kan er niet mee bonden. Praktisch nooit gebruikt. (3-4 keer thuis). 450,- (dus nieuwe maar dan geen garantie van bax meer)

Strymon TimeLine, same story. 350 euro.

EHX Super Pulsar. Vet ding, maar doe er ook niets mee. 190 euro


Grote keyboards stuur ik niet op. Verzenden op eigen risico.


Alles te zien en te testen in Leiden (goed bereikbaar met auto vanaf de snelweg). Alles in rookvrije studio en regelmatig word alles afgestoft.

Momenteel op vakantie. Na volgende week ben ik weer thuis.
 
Oh, de JP-8080 komt met Mystery Island VST plugin.

Bijkomend. In nieuwstaat: Waldorf Blofeld inclusief Betaalde VsT plugin èn sample license, zwarte editie: 350 euro
 
Komt nog bij
Universal Audio Apollo Firewire: 1100 euro. In erg goede staat, komt met standaard plugins. Ik doe 'm weg in verband met overstap naar thunderbolt

TC Electronic FireworkX; In praktische nieuwstaat, 450 euro.

Teenage Engineering PO-20 Arcade: 45 euro (nooit gebruikt, alleen uitgeprobeerd)
Teenage Engineering PO-28 Robot: 45 euro (nooit gebruikt, alleen uitgeprobeerd)

Twisted Electron HapiNES: 85 euro (nooit gebruikt, alleen uitgeprobeerd)
 
Strymon TimeLine en Eventide Space zijn op weg naar een vriendelijke zuiderbuur-lid :-)
 
AN1x gereserveerd, K5000R verkocht
 
JP8080 houd ik achteraf gezien toch maar. Komt bijna niets in de buurt van dit geluid.
 
An1x verkocht aan een heel fijn lid
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top