rsf dd30 eprom based drumachien ..tips gezocht

R-ond

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
11 januari 2003
Berichten
14.508
wild guess .......iemand bekend met de rsf dd 30
een eprom based drumachien met een heerlijk geluid ,...denk analoge vca,s qa sound amp ,
iig tis een heel subtiel fyn drumachientje zonder knoppen , maar met instant erg mooie linn drum sounds ...die t helaas , ineens niet meer doet :bekdicht:
erg jammer is dus dat rsf vrij ronbekend allemaal is .....[ kobol = redelijk bekend de rsf dd 30 denkik niet egt ?

zeker niet minder ronbemind:luv:
;-]
iig hy heeft [ hoop ik ] een voedings probleem ,.....in hoop ik zoon verse staat van "defect "denk nog ,
dat ie net de spanning niet meer haalt ,.. om de boards te voeden ,
zowel sequencer zelf / as de midi board
sounds triggeren vanaf t front doetie nog wel ...

das denk simpleg best mogelijk as de sound board bv t doet en de trigger board [front ] bv wel de trig kan af geven ri sound board ... de desbetreffende e prom,


ofzitk er veel naast

graag tips / links / sites / en schemas ,....owjaaaah tel nr van de maker van rsf !
:doei: graag ! :engel:

ideen ..allemaal welkom
dis egt sson machientje diet verdiend om...langer mee te gaan
as ...tegen prestatie zetk ik met alle genoegen een setje samples ervan ..ter grabble ...;-]:baco::okdan:



voor datk de rsf drummachien open draai ,..owwwww hierk iedereen denken ,...:okdan:
 
zoals verwacht niet t meest popie app [drumachien ] zo hebk ook nog een mxr185 ..met veeel problemen
=(
 
helaas istie dus stuk
sequencer start niet meer ,..midi komt niks uit
dus niet totaal ...leeg/ lam ..
hoop nog op iets van een repair dude ..die er mee heeft gewerkt
..tot nu toe geen schemaas / info te vinden de eig ..rsf zijn lang uit buisnis...zo?
 
Ik heb geen nuttige tips maar je mag me altijd een pb sturen als je die rsf wilt verkopen ;)

volgens mij waster afg jaar iemand die er eentje verkocht nie eens zoveel 350 ofso
 
Back
Top