Akai s950

Derekvanbeelen

Ingeburgerd
Lid sinds
11 januari 2010
Berichten
92
Weet iemand of dit apparaat nog aan te sturen is met midi vanuit een mac?

Ik las namelijk de volgende comment op vintagesynth:
But i never started using a computer til maybe late 1990...!Which was then on Atari 1040, i use a software called Avalon sample editor,which allowed me to deep edit & Tranfer samples from Atari to S950 via Smidi. i still use my bit from back in the day with new tech but it will never beat outboard kit....

Zoja, welke functies ben voornamelijk benieuwd naar de timestretchfunctie.

Alvast bedankt
 
dat ding heeft zeer zeker timestretching en vunzig ook.

aan te sturen met alles wat midi spuugt. sample dump zou ik niet aan beginnen. win98 bak met akaidisk om samples om te zetten naar 16bit .wav als je echt anaal wil doen, maar gewoon opnemen die kreng.
 
dat ding heeft zeer zeker timestretching en vunzig ook.

aan te sturen met alles wat midi spuugt. sample dump zou ik niet aan beginnen. win98 bak met akaidisk om samples om te zetten naar 16bit .wav als je echt anaal wil doen, maar gewoon opnemen die kreng.

16 bit? de S950 doet het met 12 bit. (of bedoel je andersom dumpen?)
Anyway. Ik heb ook een S-950 gehad. Inderdaad geen enkel probleem met midi aansturing.

Timestretch werkt tegek (Higher State Of Consciousnous....) Verder is ie vrij basic. Realtime kun je nog een lowpassfilter aansturen.
 
de software gooit 4 extra bits erbij voor de compatibiliteit. Filter is mij alleen gelukt via velocity. Hoe deed jij het dan?
 
de software gooit 4 extra bits erbij voor de compatibiliteit. Filter is mij alleen gelukt via velocity. Hoe deed jij het dan?

Live/Realtime; Dus daadwerkelijk aan de knop draaien van 0 tot max.
 
Back
Top