• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse kleinigheden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dod563

Ouwe rot
Lid sinds
26 september 2008
Berichten
1.178
Ik ben aan het ruimen, zodoende de volgende apparaten te koop aangeboden.
Een en ander staat ook op Marktplaats, mocht je de foto's willen zien.

-Spirit Absolute 2 monitorspeakers en een Samson Servo 170 watt versterker. Beide eerste eigenaar en daardoor in goede staat. Bij de Spirits zijn ze echter karig geweest met de fineerlijm waardoor die loslaat aan de zijkant-voor. Is een veel voorkomend probleem bij dit model maar maakt voor het geluid uiteraard niets uit. 200 euro

-Digitech StudioQuad. 2 x stereo of 4 x mono effectsprocessor. Aantoonbaar eerste eigenaar. Inclusief doos en manual. Altijd in rook- en huisdiervrije studio gestaan. in zeer goede staat en ziet er ook zo uit. 95 euro.

-Mam VF-11 vocoder. 11 bands vocoder waar je zonder veel moeite de Intergalactic Planetary op na kunt zingen. Zonder lyrics maar met uitgeprinte handleiding en originele adapter. Al zal je die liever zelf uit willen printen. 150 euro.

-Zelfbouw bucket brigade delay vanuit schematieken uit de Formant. Ik heb hem zelf niet geopend maar vorige eigenaar zei dat hij netjes in elkaar was gezet. Was een impulsaankoop en ik blijk min of meer hetzelfde uit mijn RE-3 te kunnen halen. Heeft bij mij dus eigenlijk niet aangestaan. Ziet er van buiten in ieder geval netjes uit. 75 euro.

-Kenton Kadi Port voor de TR606. Nieuw. Maakt het mogelijk je 606 via midi te programmeren als je in het bezit bent van een Kenton interface met Kadi-out. Ik werk er zelf ook mee al heb ik het anders opgelost. Ik vind het perfect. Als je hem bij Kenton bestelt ben je 78 euro lichter. Mag weg voor 60 euro incl verzendkosten.

-Roland MC307 Groovebox. In zeer goede staat. Compleet met adapter, Uk en NL handleiding. Dat laatste vind ik zelf wel een behoorlijke meerwaarde ondanks dat ik mij perfect kan redden in het Engels. 160 euro.


Voor nu laat ik het even hierbij. Er komt waarschijnlijk nog wel meer aan. Ik vind mijn prijzen redelijk scherp, zeker in verhouding tot de staat waarin de apparaten verkeren.
In eerste instantie alleen afhalen in Rotterdam-West of na overleg in leiderdorp. Mocht het te lang blijven staan, wil ik verzending overwegen.

Bvd en groet
Evert
 
"Ik vind mijn prijzen redelijk scherp, zeker in verhouding tot de staat waarin de apparaten verkeren."

Mocht je er anders over denken, laat het mij weten.

In ruil ben ik niet geinteresseerd.

Dank en groet.
Evert
 
Studioquad is net opgehaald. Deze mag op slot. Maak een nieuwe aan voor resterende spullen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top