• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland MV-8800

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ronnyvalder

Ouwe rot
Lid sinds
28 juli 2006
Berichten
1.705
Locatie
Belgie
Hallo,heb deze nu een 2 tal maanden,vind het een beestige sampler/sequencer,maar door een verandering in
mijn homestudio is ie toch wat overbodig.
Heb me in korte tijd in deze MV verdiept en hij werkt best handig,menu's zijn handig georganiseerd,alles is snel
voor handen.
De MV-8800 is in nieuwstaat,komt met originele muis en muismatje,2 handleidingen en 2 cdrom's,waarvan één origineel en de 2de een kopie omdat die toen ik deze MV kocht er blijkbaar niet bij was.(mits hulp van iemand op dit forum heb ik een linkje gevonden waar ik dus die ISO file ervan heb gedownload en deze kopie gebrandt)
Alles staat dus op de harde schijf zoals ie uit het fabriek zou komen.
Geheugen is uitgebreidt tot 256mb.
Verder heb ik er ook eens een monitor aangehangen om te zien als daar geen probleem zou zijn en alles is dus perfect in orde,heb dus niets problemen tegengekomen in de tijd dat ik ermee gewerkt heb,wat toch regelmatig was :-)
Ik vraag er 900 euro voor
 
Deze week mag ie weg aan 830 euro,als er na deze week nog steeds geen interesse is in deze mooie MV-8800,blijft ie maar hier,zoek ik wel een plekje waar ie nuttig kan ingezet worden :-)
 
Final kick,ik heb tot nu toe geen enkele reactie gehad,dus na vandaag gaat ie maar uit de verkoop,
blijkbaar is de tweedehands markt misschien verzadigd qua dit type workstations.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top