Synthi AKS NIN wie voorspelt de juiste afloop

enne de fenix ! , nog nieuws ? ( oh nee dat was een ander topic ..excuses moi )
Yeps... eehh verder geen nieuws over de fenix...
het budget voor de 1e synth en seq heb ik al bijelkaar...
voor de 2e synth zal ik een jaar moeten wachten..

hopelijk lukt het me om maandelijks een cgs module klaar te krijgen. de kosten worden dan over een langere periode uitgesmeerd en hierdoor wordt het meer haalbaar :)

en zo dwalen we steeds verder offtopic :D
 
ja 2 synth's met de sequencer was wel ruig geweest, maar tis allemaal energie en een mens mag ook wel eens tevreden zijn. kortom , dat was wat overstretched.
ik verheug me gewoon op die ene , met sequencer dat wel weer..
 
ik zeg patserdraad. :)

Mis je geen klavier of sequencer bij die synthis? Ik bedoel, blieb is leuk maar ook maar bliep. Hoe stuur je ze aan Leo?

dan maar hier en een beetje patser ben ik wel, want ik kon het niet laten, fotootje....
 

Attachments

  • DSC03450.jpg
    DSC03450.jpg
    45,8 KB · Bekeken: 73
Die rechtse lijkt een stuk kleiner! is dat ook zo?

nee niet echt.
onder de andere zitten 2 latjes met voetjes. deze had 4 rubber voetjes aan de kast zitten, maar die heb ik er afgehaald omdat die op een standaard staat.
die rechtse (datanomics) is toch wel wat anders, andere houtverbinding op de hoeken, aparte gaatjes voor de pins in het paneel (dus 1 gaatje per pin) en nog wat dingen, ook aan de binnenkant.

de rechtse is trouwens een mk2.
 
sinds wanneer heb je er een derde bij Leo? Leuk rijtje zo.

ik heb ze geen van 3 erg lang, ik denk zo'n 6 maanden. de derde 2 weken terug in engeland opgehaald.

leuk rijtje? eerder gekkenwerk. slaat eigenlijk nergens op, maar ja: 1 x mk1, 1 x mk2, 2 x origineel, 1 x zwaar gemodificeerd, 1 x met keyboard, 2 x super mooi, bijna als nieuw, 1 x ook erg mooi. kan niet kiezen.
hier komt nooit wat uit - ik verlies me in het geweldige geluid van EMS en verder komt er niets meer van. de rest staat er ook maar een beetje te staan. misschien 2 wegdoen. zal er eens een nachtje over:Z
 
ik heb ze geen van 3 erg lang, ik denk zo'n 6 maanden. de derde 2 weken terug in engeland opgehaald.

leuk rijtje? eerder gekkenwerk. slaat eigenlijk nergens op, maar ja: 1 x mk1, 1 x mk2, 2 x origineel, 1 x zwaar gemodificeerd, 1 x met keyboard, 2 x super mooi, bijna als nieuw, 1 x ook erg mooi. kan niet kiezen.
hier komt nooit wat uit - ik verlies me in het geweldige geluid van EMS en verder komt er niets meer van. de rest staat er ook maar een beetje te staan. misschien 2 wegdoen. zal er eens een nachtje over:Z

Volgens mij kun je beter een Synthi 100 kopen. Wil je niet opstoken oid. :D
 
ik heb ze geen van 3 erg lang, ik denk zo'n 6 maanden. de derde 2 weken terug in engeland opgehaald.

leuk rijtje? eerder gekkenwerk. slaat eigenlijk nergens op, maar ja: 1 x mk1, 1 x mk2, 2 x origineel, 1 x zwaar gemodificeerd, 1 x met keyboard, 2 x super mooi, bijna als nieuw, 1 x ook erg mooi. kan niet kiezen.

Kan ik je helaas niet mee helpen...


hier komt nooit wat uit - ik verlies me in het geweldige geluid van EMS en verder komt er niets meer van. de rest staat er ook maar een beetje te staan.

Daar kan ik je mee helpen!

misschien 2 wegdoen.

Ook daar kan ik je mee helpen!

Vriend *D


:D;)
 
Back
Top