Prophet 5 rev 3.2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hoeveel was een 3.2 met midi ook weer waard ?
Dit was niet eens een 3.2, geen midi en die kost je al € 2500,-
In redelijke optische staat.........
 
Laatst gewijzigd:
Citaat Analogman: Nee, ik ga zelf niet mee werken aan die stijgende vintage prijzen, verkoop het nooit meer en al helemaal niet voor idiote prijzen .
Dacht toch echt wel dat 1600 euro een idioot lage prijs is, daar krijg je nog niet eens een defecte voor.
Voor de echt puristen en live players die geen midi nodig hebben, koop een rev 1 of 2, die klinken toch echt stukken mooier/warmer/voller/vetter dan een rev 3.2(3).
Vergelijk het maar een beetje tussen het klank verschil van een juno 6 met een 106.
 
heb je ze naast elkaar gehad? of is dit internet wijsheid?

nouja, weet je wat, ik neem het gewoon van je aan: ga nu even een rev1 kopen - tot straks
 
Ikke naast elkaar, wat wilt u weten :) ?

REV 2 is misschien wel de vetste poly ooit, wat een sound.

REV 3 is ook............grappig.


heb je ze naast elkaar gehad? of is dit internet wijsheid?

nouja, weet je wat, ik neem het gewoon van je aan: ga nu even een rev1 kopen - tot straks
 
Ik zou graag eens wat geluidsvoorbeelden horen van een Rev 2 en 3 naast elkaar (dezelfde "patch" in elkaar gedraaid), want ik kan me niet voorstellen dat het verschil ZO groot is. Er word nu net gedaan alsof de Rev3 een stuk rommel is!
 
Ik vind de prophet rev 3 heel knap klinken...als de rev 2 beter is dan klinkt ie beter dan fantastisch.
 
Welnu een rev 3 and up (daar gaan we weer) is een geweldige machine, alleen als je er een (werkende) rev 2 langs zet blijft er pak um beet niks meer over van de CEM Prophet, dat is het eigenlijk in niet al te ruime bewoording.
Ik heb een rev 2 en 3.3
Het probleem van de SSM Prophet is onderhoud, maar als ie werkt is ie dodelijk.
 
Moet eerlijk bekennen dat de SSM sound mij idd ook lekkerder in het oor ligt...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top