Prophet 5 rev 3.2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
als is goed is mischien wel ja...echter je hebt gemerkt hoe lastig het kan zijn een koper te vinden voor high value items. De Solina stond er ook een tijdje
 
2600 is wel een nette prijs. Op ebay gaan ze voor meer geloof ik, maar zie idd maar eens een koper in belgie of nl te vinden die dat ff heeft liggen.
 
2600 is wel een nette prijs. Op ebay gaan ze voor meer geloof ik, maar zie idd maar eens een koper in belgie of nl te vinden die dat ff heeft liggen.

Nee hoor 2600 is helemaal niet zo heel goedkoop, jij bent ingestapt op een prijspeil waar alles "nou mooi prijsje is" maar 2600 is al een heel deftig bedrag!
 
Vind het niet overdreven aangezien het tegenwoordig de trend is om 1400€ een ms20 of 3200+€ voor een mini....
Tzal aan mij liggen
 
Vind het niet overdreven aangezien het tegenwoordig de trend is om 1400€ een ms20 of 3200+€ voor een mini....
Tzal aan mij liggen

Vragen is niet krijgen en als je een normale niet zo extreem lang wachten deal wilt doen dan is 1400 voor een ms20 etc toch straffe prijzen.
 
Ik doe op mijn beurt ook even een prijswijzer vraag. Ik raak meer een meer geïnteresseerd in een Prophet 5 rev 2.
Heb nu een aantal rev 3's gehad maar dus nog geen rev 2
wat zou die moeten kosten?
 
dat is lastiger - wordt intussen als een soort prophet 5 holy grail gezien.

3 is de een suffe synth, maar de 2 blaast het dak eraf, als je sommigen mag geloven....

die prijs schiet alle kanten op, maar rond 3000-3500 moet je wel op rekenen, ben ik bang, hoewel het ook kan meevallen natuurlijk.
 
Om nou de rev3 een duffe synth te noemen gaat toch ook weer wat ver :D
 
ik denk dat hij hem vergelijkt met een rev 3. Maar ik hoor ook iedereen zeggen dat een rev veel beter klinkt. heb er eigenlijk nog nooit eentje kunnen horen helaas.
 
Om nou de rev3 een duffe synth te noemen gaat toch ook weer wat ver :D

mee eens, maar veel mensen denken er wel zo over.. hij is ook aan de tamme kant natuurlijk, maar dat is een volvo ook en die heeft ontegenzeggelijk kwaliteiten, ook al is het geen triumph spitfire. is maar net wat je zoekt.
alleen voor de kast zou ik al een p5 rev3 willen hebben. ben gek op houten synths.
 
als je van hout houdt, de meeste orgels zitten in halve boomstammen :-)

ik heb net besloten over te gaan op blokfluit.

je snapt wel wat ik bedoel hè?! minimoog, vcs3, prophet5, moog satellite - vind ik gewoon erg mooi
 
mooie prijs, maar de veiling is nog niet afgelopen hoor, die kan nog wel eens flink gaan stijgen.

ik vind het altijd een beetje flauw om een afgelopen veiling te nemen (vooral buy-it-now), ben wel benieuwd waar deze op uitkomt. en inderdaad, post en douane zijn flinke kostenposten, om van het risico onderweg maar te zwijgen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top