• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: DSI Evolver + Sound Tower Editor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
15.086
Locatie
Den Bosch
Dave Smith Instruments Evolver Desktop

evolver.jpg

In goede staat, op een (bijna onzichtbaar) butsje in het display na perfect. Wordt geleverd inclusief licentie voor de nieuwste versie van de officiele Evolver editor (PC/Mac) t.w.v. $50. En die editor ga je willen, want dit is het bekende, super uitgebreide hybride analoog en digitale werkpaard waarmee Dave Smith weer terug kwam als synth designer.

Inclusief handleidingen, editor serial en voeding.

Vraagprijs: 320 euro

Dave Smith Instruments Mopho
mopho.jpg

In perfecte staat. Het kleine broertje van de Prophet '08, een lekkere vette analoge monosynth met feedback en de mogelijkheden externe geluiden door de engine te routen. Een gratis editor is beschikbaar zodat je vanaf je PC/Mac de sounds kunt editen. Zeer veel mogelijkheden, erg goed geluid en een leuke speleding!

Inclusief handleiding en voeding.

Vraagprijs: 220 euro

Samen in 1 koop voor 500 euro. Verzenden is mogelijk, voor risico en kosten koper. Afhalen in Den Bosch heeft de voorkeur.
 
Sorry, was vergeten toe te voegen dat ik niet geinteresseerd ben in ruil - ik probeer de boel juist een beetje 'af te slanken' (goede voornemens enzo).
 
De Evolver + Sound Tower editor is er nog!

De Evolver ziet er zo uit:
evolver.jpg


En de editor ziet er zo uit:
eprog4.jpg


Kortom: een perfecte combinatie tussen real time controls en diepe editing vanaf PC of Mac. Wie maakt me los?
 
De Mopho is verkocht. De Evolver + Editor is er nog steeds voor de vraagprijs van €330 - uiteraard kun je ook een bod uitbrengen, zolang het maar geen onzinbiedingen zijn. Nog steeds geen ruil!


Zou een moderator de titel willen veranderen naar Te koop: DSI Evolver + Sound Tower Editor ?

Bij voorbaat dank!
 
Ik heb een bod van 300 euro op marktplaats en ben inmiddels in onderhandeling met deze potentiele koper. Als iemand nog interesse heeft, is DIT het moment om te reageren, ik verwacht dat 'ie anders begin volgende week weg is.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top