OMG-1 Synthesizer

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.608
The 2011 NAMM Show is shaping up to be a pretty good year for electronic music gear – but the most interesting synth introduced is one that you can’t buy.

The Bob Moog Foundation gave a special presentation at the NAMM Show, announcing a unique collaboration with Eric Persing of Spectrasonics on a fund-raising contest to benefit the foundation.

Details on the contest won’t be announced until later, but, during the presentation, Persing, above with Michelle Moog-Koussa, unveiled the amazing Grand Prize. The prize will be the one-of-a-kind custom OMG-1 hardware synthesizer he created, that integrates the worlds of analog synthesis, computers, software synthesis and multi-touch surfaces into one extraordinary instrument.



OMG-1-synthesizer.jpg


http://www.synthtopia.com/content/2011/01/14/the-omg-1-synthesizer-the-coolest-synth-of-namm-2011/

8D

Had wat mij betreft ook de WTF-1 kunnen heten.. :W
 
Wat is er loik an:
- Je kan ermee gamen
- Hij loekt als een baarmoeder
- Hij klinkt loik weet ik het?
 
Laatst gewijzigd:
Gruwelijk vet.

2x iPad
2x iPod Touch
1x Mac Mini
1x Little Phatty
1x Akai lpk25

De nodige apps en mods om ervoor te zorgen dat alles als één geheel werkt en daarna verwerkt in een mooie behuizing met de nodige aansluitingen. WOW!



Nou rest de vraag... wie gaat dit namaken maar dan met een Moog Voyager XL en 5 iPads? :D
 
ik denk dat Robert Moog zelf hier niet vrolijk van zou worden :?
 
Niemand ook maar enig gevoel voor humor hier, he?
 
mwhoaa, ik vind die kleine schermpjes niet super lelijk ofzo, het is misschien ff een tikki wennen maar toch...
als alles wat op die schermpjes zou komen te staan zou moeten onder brengen aan een paneel met knoppen dan was je nog wel ff bezig en sowieso hoeft sequencing (want daar is het hoofdzakelijk voor denk ik?) toch niet analoog... (en wie van wel vindt is een boterhammenzak met waspoeder) :koffie:
 
Niemand ook maar enig gevoel voor humor hier, he?
Humor of niet ik denk dat de aanblik van dat gedrocht op plaatje 1 zulke heftige braakgevoelens deden opwekken, bij de mensen die bah deden, dat ze vergaten grappig te zijn?
die vinger ook :?
 
je moet wel Amerikaan zijn om dit mooit te vinden....

lijkt wel zo'n seats&sofa's mtv's cribs interieur....afschuwelijk.
 
wel opvallend dat sinds Bob Moog zelf er niet meer is, er opeens redelijk vage Moog producten op de markt komen :erm:
 
Hum dit ding blijft toch in mn hooft rondspoken... opzig is het idee nog niet zo rot. Analoog synthje met Ipad als sequenser enzo... Enkel waarom die weergave.... Die Ipones aan de zijkanten zal je die als ribbon controls kunnen gebruiken, opzig toch wel funnie nu ik over de eerste schok heen ben :D

Maar toch dat uiterlijk.... echt zelfs die m-audio venom of hoe heet dat ding is mooier om te zien... En nee uiterlijk is niet belangrijk maar euhhh dit is gewoon een brug te ver

:mega:
 
Het is dus gewoon een lelijk kastje waar je allemaal touch schermpjes, controllers en een synth in kan hangen.
 
Back
Top