Antwerp Live Looping Festival - 5 maart 2010 - Ambient, soundscapes, drones

Sjaak

premonitionfactory.com
Lid sinds
9 Maart 2004
Berichten
2.188
Locatie
Hellevoetsluis
Hi,
Het is weer bijna maart dus weer tijd voor het inmiddels 3e Antwerp Live Looping festival. Voor degene die hier niet mee bekend zijn, het gaat hier om 6 live optredens waarbij alle artiesten gebruik maken van loops die live gemaakt worden mbt delays, phrase samplers etc. Kortom, veel improvisatie werk, midi-gitaar, synths, en ook veel exotische effecten en gebruik van instrumenten. Ik zelf treed ook op, hier vast een impressie van een optreden van afgelopen november in Innsbruck.



livelooping.be_.flyer_.640480.jpg
 
Klinkt goed, alleen wel ver weg.
Hoe zit dat trouwens met inzenden van werk?
 
Klinkt goed, alleen wel ver weg.

Notch, klopt, 't was een optreden in Oostenrijk ;-) Maar zonder dollen, de opnames die ik gekregen heb waren technisch niet optimaal. Daarnaast was de monitoring niet goed waardoor ik mijzelf niet goed kon horen en daardoor kon het gebeuren dat ik te veel reverb in de mix had zitten. Jammer, maar het goede nieuws is dat er een live studio versie van deze track op de nieuwe CD komt te staan en die klinkt stukken beter.

Hoe zit dat trouwens met inzenden van werk?

Hoe bedoel je?
 
Ik merk al dat ik wat meer letters had moeten gebruiken. Ik doelde er eigenlijk op dat ik Antwerpen wat ver vond om even een festivalletje te doen.
En met inzenden van werk doel ik op een volgend festival...
Ik maak zelf al enkele jaren ambient, soundscapes en drones en krijg daar goede reacties op..
meer info en recensies staat op mn myspace
 
Back
Top