Eventide Space sneak peak

154

Lid van de week
Lid sinds
30 januari 2007
Berichten
5.275
Locatie
Amsterdam


Eventide Space - Sneak Peak

About this video:
"Sneak peak of the new Eventide "Space" Reverb stompbox. Running a Roland TR-808 and TB-303 through some of spatial effects including basic reverbs, delays and unique combination effects."
 
de andere stompboxen zijn volgens mij 499$, zal hetzelfde zijn gok ik zo. En Eventide is voor mij iig heer en meester qua reverbs.
 
In ieder geval goed dat ze naar een (groter) LCD scherm zijn gegaan met duidelijk leesbare letters. Ik heb mijn (soon 2B ex-) TimeFactor geüpgrade naar V3 vanwege de mogelijkheid tot patchbenaming maar met zo'n dotmatrix scherm is er niet echt iets leesbaars van te maken.
 
Deze MOET ik hebben. Reverb blijft the weakest link in elke budget studio. ALs deze stomper onder de 500 kost is dit de oplossing.
 
Ik heb nu een aantal keer gelezen dat mensen hun TimeFactor inruilen voor een Space. Maar volgens mij is dit het inleveren van delay voor reverb? of kun je ze zo uitgebreid programmeren dat je de machines dit allebei kunt laten doen?
 
Ik heb nu een aantal keer gelezen dat mensen hun TimeFactor inruilen voor een Space. Maar volgens mij is dit het inleveren van delay voor reverb? of kun je ze zo uitgebreid programmeren dat je de machines dit allebei kunt laten doen?

We zullen het in juli weten, dan komt ie uit :)

Dat snap ik :P
Ik bedoelde meer of iemand die een huidige eventide stompbox heeft, kan toelichten in hoeverre / of dit mogelijk is.

Bijv je TimeFactor gebruiken voor reverb dus. (anders snap ik de genoemde overstap niet zo goed, vandaar)
 
Back
Top