UAD 5.8

dione

hardkoor
Lid sinds
23 december 2002
Berichten
5.687
UAD 5.8 is uit nu...nieuwe plug-ins : Studer A800 tape emulatie...plus de 4K plugs heten nu officieel SSL plugs...

Tevens 64-bit support voor Mac...
 
Er was een contest op Facebook om een jaar lang de Studer te mogen demoën.
Ben benieuwd wat daar uit komt.
Het antwoord was wel al gelekt vooraleer UAD nog maar een bekendmaking deed van "een nieuwe plug".

Die Studer klinkt in elk geval veelbelovend, ook één van de meest uitgebreide plugins die ze hebben,
waarbij de DSP-load nogal meevalt (lichter dan de Neve 33609) :).
 
die Studer plug in is echt VET MAN! Jammer dat de Buma stemra afrekening nog niet binnen is... hahaha
 
zo hee...je moet gewoon $50 per plug-in betalen om van 4K naar SSL plug-in te gaan...bij de 4K channel strip krijg je dan extra de 'brown' eq optie en 'verbeterde' lf response...maar bij de 4K compressor krijg je alleen de auto-fade functie (en wie gebruikt die in godsnaam?)...

dus,betalen voor de naam SSL...

overigens kun je je 4K plugs gewoon blijven gebruiken,dat beloven ze tenminste...

vind de prijs van de Studer ook erg hoog hoor...$349...
 
Tja, wat is duur? Als t werkelijk zo goed werkt, vind ik t een schijntje voor een super product. En, alles wat nieuw is op software gebied, kost geld. Over n jaar kun je er al dikke korting op krijgen..

Maar ik vind wel dat de UAD kaart momenteel de meest valuable tool van mijn studio is. De plugins zijn top, de kaart is onverwoestbaar. en wat ze voor plugins bieden, is precies wat je nodig hebt om echt high quality producties te maken.

Ik zeg: UAD, TOPPIE!
 
UAD 5.8 is uit nu...nieuwe plug-ins : Studer A800 tape emulatie...plus de 4K plugs heten nu officieel SSL plugs...

Tevens 64-bit support voor Mac...

Ik wacht op 64 bit support Win. Komt dat in 5.9 of 6.0? :bekdicht:
 
Ik begrijp eigenlijk niet hoe't zit met die SSL plugins.
Waar is hier ergens duidelijke info over te lezen?
Want vooraleer ik die 5.8 installeer wil ik toch wel e.e.a. zeker weten.

Je moet die Facebook-page eens afgaan van Universal Audio.

De ene roept dat je de hele bundel opnieuw moet kopen (zal wel niet),
de andere roept dat je uiteindelijk wel moet upgraden
omdat het aanbod voor $50 / SSL-plugin maar één maand loopt,
hier lees ik dat de 4k-plugin zal blijven gesupport worden...

Wat is er nu van? Ik vind het in elk geval een stomme zet van UA
(dbx en EMT deden blijkbaar niet zo moeilijk bij de officiële erkenning van de plugin).
Trouwens, ik denk dat SSL meer klanten aan UA te danken heeft dan omgekeerd, toch?
 
Ik wacht op 64 bit support Win. Komt dat in 5.9 of 6.0? :bekdicht:

Ik ook...:stupid



Ik begrijp eigenlijk niet hoe't zit met die SSL plugins.
Waar is hier ergens duidelijke info over te lezen?
Want vooraleer ik die 5.8 installeer wil ik toch wel e.e.a. zeker weten.

Je moet die Facebook-page eens afgaan van Universal Audio.

De ene roept dat je de hele bundel opnieuw moet kopen (zal wel niet),
de andere roept dat je uiteindelijk wel moet upgraden
omdat het aanbod voor $50 / SSL-plugin maar één maand loopt,
hier lees ik dat de 4k-plugin zal blijven gesupport worden...

Wat is er nu van? Ik vind het in elk geval een stomme zet van UA
(dbx en EMT deden blijkbaar niet zo moeilijk bij de officiële erkenning van de plugin).
Trouwens, ik denk dat SSL meer klanten aan UA te danken heeft dan omgekeerd, toch?

De 4K plug-ins kun je updaten naar SSL plugs voor 50$ per stuk...dat aanbod staat tot 1 Januari 2012 (dus in ieder geval nog een heel jaar)...

De 4K plugs kun je nog gewoon gebruiken en blijven ze ook ondersteunen...alleen zijn ze niet meer te koop,alleen nog als SSL plugs...(en dus 50$ duurder)...

MAW : als je al 4K plugs hebt en je wilt die paar extra functies graag hebben (of je geilt op het SSL logo) dan update je ze...heb je daar geen behoefte aan dan hou je gewoon je 4K plugs...
 
De 4K plug-ins kun je updaten naar SSL plugs voor 50$ per stuk...dat aanbod staat tot 1 Januari 2012 (dus in ieder geval nog een heel jaar)...

De 4K plugs kun je nog gewoon gebruiken en blijven ze ook ondersteunen...alleen zijn ze niet meer te koop,alleen nog als SSL plugs...(en dus 50$ duurder)...

MAW : als je al 4K plugs hebt en je wilt die paar extra functies graag hebben (of je geilt op het SSL logo) dan update je ze...heb je daar geen behoefte aan dan hou je gewoon je 4K plugs...

Thanks, dione, waar heb je deze info gevonden ('k moet wel heel scheel zijn ..) ..?
 
Ben 5.8 aan't installeren ..

Ik zag net in mijn Online Cart op UA dat ik een coupon heb om voor $50 één SSL-plugin te upgraden? Moet ik natuurlijk wel een nieuwe plugin kopen, want je kan geen coupon invoeren in een lege cart ..
 
Back
Top