Fenix XL (Dutch synth)

Hier een foto van 3 prototype's Fenix XL
 

Attachments

  • DSC00818.jpg
    DSC00818.jpg
    100,9 KB · Bekeken: 105
  • DSC00817.jpg
    DSC00817.jpg
    68,9 KB · Bekeken: 103
Hier een foto van 3 prototype's Fenix XL

maken wij er een .....buchla / arp modulair ..byzonder verhaal van of ?
wil graag weten van heren ...zelf ontwikkelearsss

is de fdenix uniek..hioorgraag tegen stellingen iopv wat good about it !
:okdan:

MAW WAAROM ... is deze shitsogoed ..en best betaalbaar ..
vet systeem voor redelijke price
 
Er zijn een aantal prototype's van de Fenix XL in omloop om te bekijken (Beta testers) wat er zoal nog veranderen moet aan de module's van de Fenix XL vandaar PROTOTYPE en geen productie line!

Hoe dan ook de Fenix XL is een zeer imposante Synth aleen al voor de look's kerstverlichting is hij geweldig!
Aleen zal deze niet in productie gaan omdat het een te grote kast is om de boel in elkaar te zetten voor Bert.

M.v.g. Obie
 
is het niet handig om even de reclame te staken ? 25 stuks zijn niet erg veel en niemand is toch zeker van z'n plekkie ?
 
hoe weten jullie nou zo zeker dat je ook op de lijst staat ?
is de lijst dan al bekend/klaar ?
of is de wens de vader van de gedachte ?
 
hoe weten jullie nou zo zeker dat je ook op de lijst staat ?
is de lijst dan al bekend/klaar ?
of is de wens de vader van de gedachte ?

-1 alzouk wel willen ..verkoop so mn kat iemand ?
mauw:okdan:
 
Dat heb ik dus ook......in December aanbetalen en dan maar hopen dat er schot in de zaak komt.
Denk dat mijn doepfer vocoder set eruit gaat, zit er nog wel over te twijfelen, maar er moet wel iets uit......al is het voor de plek:)
 
ah zo, dan denk ik sta ik waarschijnlijk ook op de lijst
 
Even een vraagje...

Als ik een van de gelukkigen ben die een Fenix II kan kopen wil ik hem natuurlijk integreren in mijn modulaire setup (Eurorack, Moog en Formant). Nu weet ik van het Serge systeem, die ook bananenpluggen gebruikt, dat de bedrading geen aarde gebruikt en dat je daarom dit eerst moet converteren. Ik weet ook dat er in de Fenix II een module zit waar in 6 bananen <-> eurorack converter zit maar daar heb ik waarschijnlijk niet genoeg aan.

Weet iemand of daar (eurorack) modules voor te koop zijn of moet je dit zelf in elkaar zetten?
 
is dat zo lastig? , kun je niet gewoon ergens 1 aarde vanaf halen en die combineren?
 
Back
Top