Hét concert van de vorige eeuw....

Het concert van de vorige eeuw

Het concert van de vorige eeuw

Voor mij het concert van Jean Michel Jarre in The Docklands in Engeland (was geloof ik 1988 - ben er notabene zelf toen geweest). Verschikkelijk slecht weer (plensbuien en windkracht 10). En dan toch nog de sterren van de hemel spelen. Ook het vuurwerk was schitterend met zoveel wind, dit maakte het vuurwerk nog wat mooier dan het al was.
Wel een flinke kou opgelopen, meteen een week thuis geweest. Maar goed, je moet iets ervoor overhebben.:halleluja
 
Inderdaad 1988, en wel op 8 en 9 oktober.
 
Re: Het concert van de vorige eeuw

Re: Het concert van de vorige eeuw

Origineel geplaatst door phochos
Voor mij het concert van Jean Michel Jarre in The Docklands in Engeland (was geloof ik 1988 - ben er notabene zelf toen geweest). Verschikkelijk slecht weer (plensbuien en windkracht 10). En dan toch nog de sterren van de hemel spelen.

Hmm nou ik ben een groot fan van Jarre zn muziek, maar live spelen (en zeker in Docklands) doet ie toch echt niet !!:(
 
Hmm nou ik ben een groot fan van Jarre zn muziek, maar live spelen (en zeker in Docklands) doet ie toch echt niet




Twijfel jij daar ook aan???

Ik heb die indruk namelijk ook!!! (laserstralen van de laserharp die hij in close-up per ongeluk 2x aanslaat terwijl je maar
1 aanlsag hoort enzo)

Maarja.....het blijven te gekke concerten.... heb er 3 "live" mogen meemaken!!!
 
Je hoort mij niet zeggen dat ie wél alles life speelt hoor, maar ga ook niet teveel af op wat je hoort én ziet op een videoband. Het beeldspoor en geluidspoor horen m.i. ook niet altijd bij elkaar. Ik denk dat er redelijk wat "geknoeid" wordt tijdens het editten van zo'n tape.
 
Origineel geplaatst door ZmokE
Hmmmm....zit net effe op jarre.net te kijken en daar staat het volgende:

April 25, 2003
La Defense DVD update
This morning, we were informed by Jean Michel Jarre & team that it is not yet certain if the La Defense concert DVD we informed you about yesterday is a completely legal release. Therefore, we have removed the information about this DVD pending the investigation into this matter.

Balen dus. Ik vraag me af wat ze bedoelen met dat legale gedoe:(
 
Back
Top